Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This place is nothing like hell, it's worse..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Can you find a heart beat inside of me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Can you find a heart beat inside of me? Empty
BerichtOnderwerp: Can you find a heart beat inside of me?   Can you find a heart beat inside of me? I_icon_minitimedi apr 03, 2012 2:21 am

I woke up from a dream about an empty funeral
But is was better than the party full of people I don't really know
They've got hearts to break and burn
Dirty hands to feel the earth
There's something in my veins,
But I can't seem to make it work... won't work

Langzaam klopte ze op de deur. Haar ogen stonden kil maar ze moest met hem praten. Hij had haar gevraagd hier heen te komen. En ja, hoewel ze hem zo veel haatte. Ze zou Silver Shots niet laten sterven. Niets zou er gebeuren met haar toekomstige onderdanen. Bij die gedachte grinnikte ze zachtjes en schudde even haar hoofd. Ze had dingen te bespreken met Kayle. Dingen die een Right Hand met een Leader moest bespreken. Ze moesen gebeuren en Kayle zou luisteren. Hij had haar right hand gemaakt. Moest hij ook maar fatsoenlijk met haar kunnen overleggen over zaken die hun maffia aangingen. Zacht zuchtte ze terwijl ze recht naar de deur bleef staren wachtend op antwoord.

-you made me inspiloos-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Kayle
Admin
Kayle


Aantal berichten : 139

Character sheet
Leeftijd: 18 jaar
Rang: Leader
Partner: Love is all about trusts, I can't trust anybody.

Can you find a heart beat inside of me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you find a heart beat inside of me?   Can you find a heart beat inside of me? I_icon_minitimedo apr 05, 2012 9:43 pm

Met langzame passen stapte Kayle op de deur af waar zo net zacht op geklopt was. Hij wist wie het was. Zijn Right Hand Kira. Ze hadden elkaar al op het Metro Station ontmoet. Nadat Kayle Kira had bedreigt was hij weggelopen, maar ze had hem nog willen spreken. Dat soort zaken, waarvoor zij kwam, besprak je niet zomaar op een Metro Station, waar honderden mensen lopen, en wie weet wie er allemaal werkelijk geïnterresseerd zijn in die informatie, wat ze ermee willen doen.. Kayle en Kira waren beide erg gezocht. Ze mochten absoluut geen risicos nemen. Een klein woordjeuit hun mond was al genoeg voor levenslang. Ze hadden onmogelijk veel misdaden gepleegd, gestolen, gevochten, gemoord, hulpverleners verwond, en wat voor een bull shit er allemaal nog meer tussen zat. Kayles hand drukte de deurklink naar beneden waar zijn hand rustig steun op had gevonden. Met een zachte klik opende hij de deur. Voor hem stond 'the killing machine'. Zoals ze zichzelf wel zou zien. Hij liet haar binnen en sloot de deur met een zachte klik. "Waar wilde je me voor spreken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Can you find a heart beat inside of me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you find a heart beat inside of me?   Can you find a heart beat inside of me? I_icon_minitimeza apr 07, 2012 9:51 am

Hij liet haar binnen en sloot de deur met een zachte klik. "Waar wilde je me voor spreken?" Haar ogen waren koud terwijl ze hem recht aankeek. Zichzelf instaleren op een van de stoelen die er stond en schoof haar handen losjes onder haar kin terwijl ze zijn bewegingen volgde. Elke beweging als een roofdier die zijn prooi volgde. Een zacht glimlachje streelde haar lippen terwijl ze hem recht aankeek. "Dat weet je zelf al." Ze rekte zich even uit. Tja waarom zou ze niet compleet op haar gemak zijn, want wat wou hij haar aandoen dat haar niet al aangedaan was? Haar leven was al voorbij, haar hel was al doorstaan en niemand haalde haar ooit nog uit die poel der wanhoop. Ze was harder geworden, killer en moordlustiger. Ze was alleen gelaten toen ze warmte het meest nodig had en nu? Nu was er niets meer over van het warme meisje dat ze ooit was geweest, toen haar naam nog Kiara had geklonken, toen Kira nog ver weg was geweest en zij ontschuldig had geleefd in de warmte van een gezin. Nee, je kon haar gek en gestoord noemen, maar ze was enkel wat men van haar had gemaakt. Haar blik was kil terwijl ze Kayle recht aankeek. Uiteindelijk kwam ze wat omhoog en haalde uit de achterzak van haar spijkerbroek een papiertje. Even keek ze er nog maals naar en stond daarna op om Kayle's hand te pakken die te openen en het briefje er pontificaal in te leggen. Haar ogen staarde voor een enkele seconde recht in de zijne. Haat vloeide door aar irisen waarna ze zich omdraaide. Hij zou het wel weer zien als haat naar hem.. Maar het was dit maal haat naar het geen wat haar zo had gemaakt. "Savannah.." Prevelde ze zachtjes terwijl ze met haar lippen tuitte. "We hebben nieuwe buren." Klonk haar stem daarna hard en recht voor zijn raap terwijl ze zich omdraaide. "Een nieuwe Maffia heeft zich gevormd net buiten ons gebied. Bij de oude haven.. Ze noemen zichzelf de Cold Kills en staan onder leiding van iemand genaamd Savannah.." Haar stem eindigde zacht, voor wat ze eerst dachten dat Morsmodre hun enigste bedrijging was was dit ongetwijveld een schok voor Kayle. Cold Kills.. en ze lagen nog vlak bij hun gebied ook.. Dit vroeg om maatregelen, hun laten zien wie hier de baas waren en ze de kop indrukken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Can you find a heart beat inside of me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Can you find a heart beat inside of me?   Can you find a heart beat inside of me? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Can you find a heart beat inside of me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Empty-Your-Heart.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;; SILVER SHOTS :: ;; HQ :: ;; MACHINE ROOM-
Ga naar: