Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 6:56 am
Lucht hier je hartje, zit je iets tegen, kan je het even niet meer aan. Vertel het hier, vraag om hulp. Zat mensen willen vast helpen
_______________________ Let the stress begin:
Ik ga janken, ik ga schreeuwen, ik word hier gek. Wat een gezellige zondag hoorde te zijn met een vriendin word een nachtmerrie en waarom gvd omdat dat kut kind gewoon zo'n grote bitch is om mij zo pijn te doen. Ik zit echt tot aan mijn limiet. Waarom WAAROM WIL ZIJ ZO GVD NODIG FL OPNIEUW MAKEN TERWIJL FL JUIST VERDOMME STIERF OM HAAR OM HAAR EN HAAR ALLEEN! Ik word echt gek. ik zweer als ze het maakt, ik weet waar ze woont IK VERMOORD HAAR!
Zoals sommige van jullie misschien zullen weten is FL mijn eerste eigen RP het is uiteindelijk na veel onenigheid en pijn een langzame dood gestorven. Hierbij is het mede ook om zeep geholpen door een bepaald persoon. Ik ga geen namen noemen maar goed. Dat kind wil nu FL opnieuw maken. Waarmee ze dus gewoon alles verpest. Alles waar ik ooit van heb gedroomd. Ik word hier gek en zit hier te trillen. FL is alles wat ik in me had, wat er in me zat als klein jong onervaren meisje. En met veel hulp had ik het gekregen voor wat het was. En toen maakte ik de fout haar Admin te maken. Eerst ging het nog wel, maar ze begon steeds vaker gewoon rot tegen me te doen en alles. Tot ze uiteindelijk echt te ver ging. Heel veel gezeur wat dus heel veel leden heeft wegejaagd. Uiteindelijk haar een tweede kans gegeven. Begon alles van voor af aan. Dus hebben we haar verbannen. Hellaas was het voor FL al te laat en voor mij, tja ik was helemaal overstressed en deppresief geworden. En heb FL als Admin verlaten. Nu is het dood en dat doet mij zo veel pijn. Maar nu loopt zij te zeggen dat ze van FL hielt alsof het mij niets kon schelen wat er mee gebeurde. Ik zit hier nu gewoon naast mn vriendin bijna te janken. En als ze FL opnieuw gaat maken met haar klote vriendin wie het enkel wil doen om mij pijn te bezorgen. Ik vermoord haar, in haar geest, lichamelijk, ik vermoord haar met alles wat ik kan. Want niemand komt aan FL, niemand komt aan mijn droom wat ik misschien ooit nog opnieuw wil maken. God help me.
Savannah
Aantal berichten : 187
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 7:09 am
meis, wij verpesten haar versie nog erger, door haar een steek onderwater te geven
Melodie Police
Aantal berichten : 67
Character sheet Leeftijd: 21 Years with a horrible history.. Rang: Nvt Partner: The boy that held my love once will never return for my heart, I'm sure of it..
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 7:12 am
Het gaat om het hele idee, ik weet dat haar versie nooit zal kunnen worden wat FL was. Maar het gaat om de steek in mn rug de pijn die de wonden opentrekt dat zij mij dit aandoet!
Savannah
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 7:16 am
wss zegt ze het alleen, want wie wil nou op haar RPG spelen,
Melodie Police
Aantal berichten : 67
Character sheet Leeftijd: 21 Years with a horrible history.. Rang: Nvt Partner: The boy that held my love once will never return for my heart, I'm sure of it..
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 7:19 am
Onze o zo geweldige Seira-Chan -.- maar enkel omdat dat kreng weet hoeveel pijn ik heb als dat gebuerd.
Ray Admin
Aantal berichten : 150
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Smokkelaar Partner: I'm the bullet, that shoots you're heart.
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 9:37 am
Just asking, wat was FL? :3 En..Mimzels, das echt erg D:
Savannah
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 9:38 am
Fantasy Life
Ryan
Aantal berichten : 79
Character sheet Leeftijd: 21 Rang: Gangster Partner: I'm married to the music. For better and for worse.
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 9:41 am
wow dat is echt kut... Als ik het zo lees, denk ik niet dat zij FL echt een succes kan maken, als je zo achterbaks om gaat met mensen..
Savannah
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. zo maa 18, 2012 9:44 am
weet het wel zeker, anders ga ik sowieso de boel even verstieren geloof me, was admin daar in haar plek... ze probeerde me weg te pesten en ben bedreigt door haar vriendje.
Savannah
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. di maa 20, 2012 8:10 pm
- fietszadel staat te laag last van knieën - voel me niet lekker steken in mn zij - geen warm water - foundation pleite - fietsband lek! - niet naar school kunnen - hier beetje afvragen wat ik moet doen - nu nooit meer optijd op school kunnen komen - ik kraak aan alle kanten
gvd heb ook nog eens een ongelovelijke scheldbui van hier tot tokio
Kira Admin
Aantal berichten : 361
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. vr mei 25, 2012 10:32 am
So this is how you wanna end so this is how you wanna leaf me behind broken and suffering.. I guess I should have listened.. but I was ignorant.. But I know the truth now.. YOUR DEAD TO ME F*cking around with me like I was a toy you'll pay Justin, you'll pay..
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. vr mei 25, 2012 10:27 pm
/geeft een dikke knuffel/ Poor you <'33
/Pakt grote muffin en houdt het voor met een groot blikje Energie/ Hopelijk maakt dit je weer wat vrolijker :'3
/geeft hele grote knuffel/
Arish
Aantal berichten : 84
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. vr mei 25, 2012 10:46 pm
Ik word binnenkort misschien opgenomen in een jeugdinrichting, omdat ik heel veel psychische problemen heb en ze bang zijn dat ik zelfmoord ga plegen ofzo. Overdreven gedoe...
Mikaela
Aantal berichten : 107
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Pup Partner: i'm not stupid
Onderwerp: Re: Empty-Your-Heart. za mei 26, 2012 2:30 am
serieus? hoe komen ze daarnu bij. Ik snap die mensen toch echt niet hoor hopenlijk zal dat binnekort nog lang duren o.O