Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This place is nothing like hell, it's worse..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 this is not smart of you my dear

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedi maa 27, 2012 4:45 am

THIS IS STUPID FROM YOU RIGHT,


Mikaela stapte rustig op haar gemakjes rond, op dit moment had ze dan ook niet echt meteen iets te doen dus een wandeling maken kon toch helemaal geen kwaad? Terwijl ze met haar kap op haar hoofd had gezet stapte ze verder en verder van het hoofdkwartier weg. Op dit moment had ze meer zin op frisse lucht, een beetje buiten kijken naar de lucht. Nou ja ze had dan ook niet anders doen en je vervelen buiten is toch iets leuker dan binnen vond Mikaela toch en dat was het enige wat echt telde voor haar. Terwijl ze de kap weer van haar hoofd haalde zodat de stralen nu ook op haar gezicht kon stralen haalde ze haar lange ravenzwarte halen vanonder haar trui vandaan en liet die los hangen over haar schouders zodat ze sierlijk tot aan haar onderrug hangde. met haar witte sneakers aan stapte ze verder. Omdat ze voelde dat ze lichtjes omhoog wandelde keek ze even verbaasd op en zag dat ze aan de voet van de berg was. even draaide ze haar hoofd rond en bekeek de omgeving aandachtig, zo ontdekte ze als ze hoog genoeg was ze de omgeving heel goed gaat zien, het hoofdkwartier maar ook de stad dus stapte ze verder zodat ze hoger en hoger kwam en veel meer uitzicht kreeg, natuurlijk werd het wel wat kouder dus trok ze haar trui helemaal dicht en ging toen weer verder. Toen ze eindelijk aan de top was ging ze al zuchtend gaan zitten, ze was nog niet moe en ook nog niet aan het huigen maar het had toch wel wat energie gekost en nu ze zitte kon dat weer allemaal terug komen. Ondertussen liet ze haar kristal helder blauwe ogen naar de omgeving. het was hier prachtig. Het meer en het hoofdkwartier was prachtig om dat vanaf hier te zien. het was hier rustig en hier zou niet iemand durven komen die niet van de Morsmordre was. Je zou wel lef moeten hebben anders, geirriteerd schudde ze even met haar hoofd. op dit moment moet ze daar nu eigenlijk niet aan denken. Ze was naar hier gekomen om te relaxen. Een schim van helemaal beneden trok haar aandacht. De schim was zo klein dat ze niet kon zien wie het was dus ging weer rustig gaan liggen en staarde naar de lucht terwijl ze haar twee vertrouwelingen in haar rug voelde duwen. Voestappen zorgden ervoor dat ze met een snelle beweging recht ging gaan zitten en zag een jonge gast op de berg staan. Haar ogen vernauwden direct, ze wist meteen dat deze niet van Morsmordre was."Is dit wel slim van je " vroeg ze gevaarlijk rustig. Ze moet niet overhaast doen dus nog niet naar haar wapens snellen. Het zou dom zijn om hem eerst geen waarschuwing geven maar denken dat hij nu arrogant kan doen, zou wel de domste zet ooit voor hem zijn geweest."Wat kom je op het gebied doen van de Morsmordre "vroeg ze nu wat ijzig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 24, 2012 8:19 am

Arish liep door, zo rustig mogelijk, hij was weer eens op vijandig terrein. Heh, maar wanneer ook niet? Iedereen was zijn vijand, hij had de laatste tijd dan ook veel in de problemen gezeten, veel oproer veroorzaakt. Maar waar kon Arish anders heen dan plekken als dit? Er waren veel plaatsen waar hij niet meer mocht zijn, sommige waren bang voor hem door geruchten, maar daarvan was maar ongeveer de helft waar. Hij hoorde iemand ergens naast zich "Is dit wel slim van je?" dit liet hem lichtjes glimlachen "Waarschijnlijk niet, maar ik ben dan ook niet de slimste." gaf hij gewoon rustig toe, geen angst, hij sprak zelfs alsof hij tegen een vriend sprak. "Wat kom je op het gebied doen van de Morsmordre?" Arish keek haar even bijna onschuldig aan "Ik kom hier gewoon even uitwaaien." hij rekte zich even nonchalant uit "Als ik een agent was, had ik nu mijn maten opgeroepen en was je opgepakt geweest, dus misschien is het beter als je de naam van je maffia niet zo snel uitspreekt." hij glimlachte even naar haar "Gelukkig voor jou ben ik geen agent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 24, 2012 8:31 am

THIS IS STUPID FROM YOU RIGHT,

Mika keek hem koeltjes aan terwijl haar ravenzwarte haren af en toe voor haar helder blauwe ogen waaide door de wind die ermee speelde ze glimlachte liefjes maar ze wist van haar eigen dat het fake was, ze had die glimlach iedere dag waardoor het niet meer te zien was dat die nep was. "Waarschijnlijk niet, maar ik ben dan ook niet de slimste." gaf hij gewoon rustig toe. Mika snoof even verontwaardigd."Dat merk ik ja" Sprak ze met haar melodieuze stem koeltjes. Behendig streek ze enkele zwarte plukken van voor haar ogen weg. Ze was een tijdje weg geweest, had dingen onderzocht. Haar ouders van veraf bekeken niet dat ze hen miste verre van zelfs. Maar ze had dingen moeten doen. Het was gevaarlijk geweest en voordat ze weer naar hier was gegaan had ze een hele transformatie ondergaan. Haar eerst blonde lokken waren veranderd naar permanten ravenzwart. Haar eerst zilverkleurige ogen waren nu naar ijshelder blauw. Het was pijnlijk geweest maar Mikaela had helemaal geen keus gehad. Even zuchtte Mika. "Ik kom hier gewoon even uitwaaien." hij rekte zich even nonchalant uit "Als ik een agent was, had ik nu mijn maten opgeroepen en was je opgepakt geweest, dus misschien is het beter als je de naam van je maffia niet zo snel uitspreekt." hij glimlachte even naar haar "Gelukkig voor jou ben ik geen agent." Hoorde ze hem zeggen waardoor ze hardop moest lachen."Van veraf zag ik al meteen dat je geen agent was" Sprak ze nog steeds lachend maar kalmeerde wel al weer meteen alsof ze helemaal niet had gelachen."En ik weet dat je weet dat dit niet een gebied is waar iedereen mag komen passeren gewoon om van het uitzicht te genieten" Sprak ze rustig en ontspannen maar hield ondertussen wel elk detail van zijn beweging in de gaten."Dus ik vraag me af waarom je dan toch maar het risico neemt om toch op vijandig gebied te komen" Snoof ze en keek hem relaxed aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 24, 2012 8:45 am

"Van veraf zag ik al meteen dat je geen agent was." Arish keek haar eventjes aan "Van veraf zou je ook niet denken dat jij een gangster was, maar soms zijn mensen niet wat ze lijken." hij grinnikte even om zijn eigen 'wijze' woorden, precies de woorden die iemand ooit tegen hem had gesproken "Gelukkig voor jou ben ik geen agent." hij leek het alleen maar leuk te vinden dat ze moest lachen, het was ook leuk, anderen aan het lachen maken. "En ik weet dat je weet dat dit niet een gebied is waar iedereen mag komen passeren gewoon om van het uitzicht te genieten." Arish zuchtte even "Moét je nou echt de sweer verpesten?" hij klonk bijna als een kleuter die zijn zin niet kreeg, maar aan de glimlach op zijn gezicht te zien was het bedoelt als een grap. Arish was in een goede bui vandaag, een erg goede bui, maar hij deed nu zijn best om weer serieus te zijn nadat de jonge vrouw haar volgende woorden had gesproken "Dus ik vraag me af waarom je dan toch maar het risico neemt om toch op vijandig gebied te komen." hij keek even bedenkelijk voor zich uit. Waarom was hij hier? Omdat hij nergens anders heen kon... "Er zijn niet veel andere plekken waar ik heen kan." hij keek haar toch maar weer even aan "Bijna alle straten en gebieden rond deze stad zijn vijandelijk gebied." hij krabte even ongemakkelijk over zijn oor "Daarom neem ik het risico, omdat ik geen keuze heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimevr mei 25, 2012 9:31 pm

DON'T TAKE ALWAYS RISKS


Mikaela keek hem grijnzend aan en wachtte geduldig af tot hij zou zeggen wat hij hier zou doen. Ondertussen ging ze wel weer rustig gaan zitten en genoot van de rust dat er hier te voelen was, haar ijsblauwe ogen gleden even vluchtig naar de stad beneden bij de berg maar hield de jongen naast haar wel strak in de gaten. "Van veraf zou je ook niet denken dat jij een gangster was, maar soms zijn mensen niet wat ze lijken." hij grinnikte even, Mikaela keek hem even weer aan"Wel bedankt voor de compliment" Sprak ze grinnikend. Nou ja ze leek dan ook geen jonge dame dat met geweren rondliep maar dat was wel zo dus ja. Toch moest ze toegeven dat hij ook totaal niet lijkt op iemand die graag in een bende zat. Hij zuchtte even "Moét je nou echt de sweer verpesten?" hij klonk bijna als een kleuter die zijn zin niet kreeg, maar aan de glimlach op zijn gezicht te zien was het bedoelt als een grap. Lachend schudde Mika even met haar hoofd."Sorry kon het niet laten" Bekende ze neptriestig. Ze was ondertussen wel weer rechtgestaan. En stapte achter hem terwijl ze naar beneden staarde. "Er zijn niet veel andere plekken waar ik heen kan." hij keek haar toch maar weer even aan "Bijna alle straten en gebieden rond deze stad zijn vijandelijk gebied." hij krabte even ongemakkelijk over zijn oor "Daarom neem ik het risico, omdat ik geen keuze heb." Mikaela moest even grinniken bij zijn woorden. Ze draaide zich weer van de stad weg. en stopte juist vlak achter hem. En ging dichter bij zijn oor waardoor ze lichtjes op haar tenen ging staan. "Pas toch maar op met die risico's, niet iedereen is zo lief als ik" Fluisterde ze charmant in zijn oor maar stapte toen van hem weg en keek hem grijnzend aan."Ik ben trouwens Mikaela" Stelde ze zich rustig voor en pakte enkele lokken van voor haar ogen en stopte die toen weer achter haar oren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimevr mei 25, 2012 10:16 pm

Toen het meisje hem had bedankt voor zijn 'compliment', schonk hij haar een vriendelijke glimlach, Arish zei bijna nooit iets zonder het te menen. Het was leuk om op deze, vriendelijke manier tegen iemand te kunnen praten, gewoon, alsof er niets aan de hand was. Het was lang geleden... Toch leek de jongen iets meer op zijn hoede te zijn toen het meisje van zijn blikveld was verdwenen, hij voelde niet veel later warme adem op zijn oor "Pas toch maar op met die risico's, niet iedereen is zo lief als ik." Arish grinnikte zachtjes, draaide zich voorzichtig om, zodat ze nu weer oog in oog stonden. Misschien iets te dicht bij elkaar, maar hij was nou eenmaal niet een jongen die goed was in het inschatten van persoonlijke ruimten, hij werd ook al snel als 'te familiar' gezien. Zelfs al was iedereen om hem heen zijn vijand, hij bleef zijn best doen om vriendelijk te zijn. "Ik ben trouwens Mikaela." dit deed Arish lichtjes glimlachen "Mikaela." herhaalde hij, met een zwaar grieks accent, waarna hij even nadacht. Zijn naam echte naam geven aan een bendelid..? Ach, wat maakte het ook uit. "Mijn naam is Arish." hij stak vriendschappelijk zijn hand naar haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 5:20 am

JUST RELAXING


Mikaela keek de jongen rustig aan. Straks als ze weer verder zou gaan, richting het hoofdkwartier zou ze hem wel zeggen dat hij van het gebied moet gaan. En pas als die helemaal uit het zicht was verdwenen, pas dan zou Mika van haar post gaan en gewoon nog vlug een toertje richting het hoofdkwartier gaan nadat ze haar gitaar was gaan halen natuurlijk. "Mikaela." herhaalde de jonge gast haar naam, met een zwaar grieks accent. Mika moest er lichtjes door grinnikend. Sommige zouden voor het accent vallen, en zij waarschijnlijk ook maar Mikaela wist nu wel beter. Ze was ervoor getraind om zich niet voor de gek te houden, natuurlijk wist ze dat hij dat niet deed, maar deze dagen kun je maar nooit voorzichtig genoeg zijn. "Mijn naam is Arish." stelde gast zich voor.hij stak vriendschappelijk zijn hand naar haar uit. Ze glimlachte ontspannen en nam zijn hand aan en schudde die even. "Aangenaam." Grijnsde ze terwijl ze rustig weer zijn hand met een glimlach los liet. "Ben je hier al lang?" Vroeg ze nieuwsgierig. Het kon zijn dat hij hier was toegekomen op het moment dat Mikaela er niet was, dus ze wist niet hoe lang hij hier al zat daarom kon vragen nooit kwaad. Met een lichtte zucht liet ze zich weer zakken en ging gaan zitten terwijl ze hem aankeek en klopte ze op de plek naast haar."Kom erbij zitten zou ik zeggen" Sprak ze rustig met haar melodieuze stem. Haar ravenzwarte haren wapperden af en toe voor haar gezicht die ze behendig weer wegstreek. Mika leunde op haar ellebogen terwijl ze even kort naar de lucht staarde die helder blauw was, het was niet helemaal warm om meteen in een topje te gaan maar het kwam er toch in de buurt. Ze keek Arish met haar ijsblauwe ogen rustig aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 5:39 am

Het meisje glimlachte terug en dit zorgde er voor dat Arish zich een stuk veiliger voelde "Aangenaam." ze schudden elkaar even de hand "Zeker." haar hand was erg klein vergeleken met die van hem, een stuk minder ruw dan de hand van de griek. Heh, echt een vrouwenhand, hij liet haar hand gewoon los toen ze deze terug trok. "Ben je hier al lang?" dat was een vraag waar de jongen duidelijk over na moest denken, want wat verstond de vrouw onder 'lang'? "Ik zwerf al ongeveer een half jaartje in deze omgeving rond, denk ik." antwoordde hij met een vage glimlach. Al een half jaar... Hij had zich nooit echt gerealiseerd hoe lang hij hier al was, hijw as hier al zo lang en hij had nogsteeds geen plek die hij zijn thuis kon noemen. Nogsteeds geen doel om hier te zijn...

"Kom erbij zitten zou ik zeggen." Arish liet dat zich geen tweede keer zitten en kwam voorzichtig naast Mikaela zitten, niet te dichtbij, maar ook niet ver van haar af. "En, Mikaela, hoe lang leef jij al hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 7:14 am

THE ASS OF A DONKEY


Mikaela keek hem nog even met haar ijsblauwe ogen aan maar wachte zoals altijd geduldig af. Al snel werd haar aandacht getrokken door twee mensen beneden aan de voet van de berg. Beide zaten met elkaar te vechten en hadden het dus totaal niet door dat ze al snel de berg onbewust beklommen. Op dit moment had ze echt geen zin om een waarschuwing te geven. In en kleine fractie van een seconde had ze oppeens haar Nighthawk .50C in de hand alsof ze die al de hele tijd aan had en meteen loste ze een kogel af die juist tussen de twee mannen lande. Beide mannen keken angstig naar boven. Mikaela keek hun woedend aan. Gelukkig waren die verstandig en al snel renden beide zo snel mogenlijk weer naar het dorp."STelletje sukkels" Bromde ze en wreef vermoeid in haar blauwe ogen. "Ik zwerf al ongeveer een half jaartje in deze omgeving rond, denk ik." antwoordde hij met een vage glimlach. Mikaela keek hem met een lieve glimlach aan. Ondertussen was hij al bij haar komen zitten, niet te dicht maar ook weer neit te ver af, geamuseerd keek ze hem aan."Maak je geen zorgen ik bijt heus niet hoor" Sprak ze lachend. "En, Mikaela, hoe lang leef jij al hier?" Mika stopte haar wapen weer vliegensvlug weg. En keek naar beneden terwijl ze sprak." Ik leefde hier al meer dan twee jaar, maar ben dan ongeveer een jaar lang weg gegaan uit Londen" Legde ze uit met haar melodieuze stem uit."Ik moest nog dingen doen, Ben blij dat dat natuurlijk voorbij is" Sprak ze luchtig want ze was dus niet echt van plan om zoiets weer te doen en dan weer heel haar uiterlijk te veranderen. Want ze had haar blonde haren permanent ravenzwart moeten maken. Haar eerst zilverkleurige ogen waren nu ijsblauw. En haar eerst blanke huid had nu een licht bruine kleur gehad. Met een zucht liet ze zich vallen waardoor ze nu al liggend naar de lucht staarde. Oppeens wees ze al lachend naar een wolk."Dat lijkt sprekent op een kont van een ezel." Ze keek Arish lachend aan. "Niet dat ik er een in het echt van dichtbij heb gezien maarja" Grinnikte ze bij haar laatste woorden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 7:55 am

Arish had hoofdschuddend naar het stelletje vechtende jongens te kijken, heh, wie was er nou stom genoeg om op vijandelijk gebied te komen? Oké, hij was precies hetzelfde, maar Arish kon het veroorloven, die kon zich overal uit lullen of desnoods vechten. Hij had vanuit zijn ooghoek het snelle schietwerk van Mikaela wel gezien, maar veel aandacht besteedde hij er niet aan en hij ging alsof er niets gebeurd was op een veilige afstand van het meisje zitten. "Maak je geen zorgen ik bijt heus niet hoor." deze droge uitspraak deed hem even grinniken, waarna hij een stuk opschoof, waardoor hij nu op een afstand van haar zat die makkelijk te overbruggen was, nog net niet met hun schouders tegen elkaar aan. "En, Mikaela, hoe lang leef jij al hier?" hij vroeg het om het gesprek gaande te houden, natuurlijk stiekem ook wel een beetje uit nieuwsgierigheid. "Ik leefde hier al meer dan twee jaar, maar ben dan ongeveer een jaar lang weg gegaan uit Londen. Ik moest nog dingen doen, Ben blij dat dat natuurlijk voorbij is." Arish besloot er maar niet naar te vragen, dat zou ze waarschijnlijk vervelend vinden en daarbij ging het hem eigenlijk allemaal helemaal niets aan.

Na een korte stilte liet het meisje zich op haar rug vallen en wees lachend naar een wolk. Eerst vond Arish Mikaela's lachbui nogal vreemd, totdat hij haar woorden aanhoorde en zelf toch ook wel moest lachen "Dat lijkt sprekent op een kont van een ezel." hij liet zich zelf ook vallen, vlak naast het meisje, zodat ook hij beter naar de wolken kon kijken "Je hebt gelijk." lachtte hij, hij was in tijden al niet zo vrolijk geweest. "Niet dat ik er een in het echt van dichtbij heb gezien maarja." Arish grinnikte lichtjes "Echt niet?" wist hij quasi-verbaasd uit te brengen "Ik dacht dat iedereen wel een ezelkont van dichtbij had gezien!" hierna keek hij haar met een wat uitdagend grijnsje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 8:26 am

I REALY WANT TO SEE YOUR FACE AT THAT MOMENT.


Mikaela keek op haar gemakjes naar andere wolken die ondertussen al voorbij zweefden. Die wolken hadden nogal een leven. Niet dat ze echt levende wezens waren maarja. Die moesten gewoon op hun gemakjes voorbij zweven wanneer het een heldere dag waren. Letten niet op de vele oorlogen dat op aarde waren. In haar ooghoeken zag ze dat hij nu ook ging gaan liggen. "Je hebt gelijk." hoorde ze hem al lachend zeggen. Haar grijns werd breder en bereikte haar ijsblauwe ogen waardoor die nu zaten te twinkelen van plezier. Al snel zocht ze naar andere vreemd gevormde wolken. Arish grinnikte lichtjes "Echt niet?" wist hij quasi-verbaasd uit te brengen "Ik dacht dat iedereen wel een ezelkont van dichtbij had gezien!" hierna keek hij haar met een wat uitdagend grijnsje aan. Ze draaide haar hoofd nep beledigd naar hem. en maakte een o Van haar mond."Nou wel, ik niet" Lachte ze en gaf hem een lichte duw tegen zijn schouder. "En dat hou ik liever zo, maar als jij dat wel wilt moet je het maar zeggen" Grijnsde ze ging toen recht zitten en pinde zijn armen op te grond vast."Want weet je, ik wil dolgraag jou gezicht zien nadat die tegen de kont van een ezel heeft gezeten" Lachte Mikaela luidop, zo hard moest ze lachen bij dat beeld dat haar borstkas bijna pijn deed, maar ze hield hem in de greep."Zou je dat leuk vinden?" Vroeg ze hem nieuwsgierig met een plagerige blik in haar ogen. Want Mikaela wou echt wel eens zijn gezicht willen zien. Natuurlijk was ze dan wel niet van plan om in zijn buurt te komen want zijn gezicht zou dan waarschijnlijk een stinkend geurtje op hebben maar oke.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 8:35 am

"Nou wel, ik niet." Arish zijn spieren verstrakten automatisch toen ze hem een duw tegen zijn schouder was, een logische reflex voor een straatvechter, dus Mikaela zou het hem niet kwalijk nemen. Daarbij ontspande hij zijn spieren meteen weer toen hij het door had. "En dat hou ik liever zo, maar als jij dat wel wilt moet je het maar zeggen." toen ze zijn armen aan de grond vast binde, zou hij zich eigenlijk zo los kunnen krijgen, maar het was op dit moment voor hem veel te interessant om dat niet te doen, kijken wat ze precies van plan was "Want weet je, ik wil dolgraag jou gezicht zien nadat die tegen de kont van een ezel heeft gezeten." hij lachtte zachtjes met haar mee, ze was echt grappig, ghehe... "Zou je dat leuk vinden?" hij keek haar recht aan, met een lichte glimlach "Nee, eigenlijk niet." toch vormde de glimalch al snel naar een uitdagende "Maar ik wil je wel zien proberen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 8:52 am


COME ON!

hij keek haar recht aan, met een lichte glimlach "Nee, eigenlijk niet." toch vormde de glimalch al snel naar een uitdagende "Maar ik wil je wel zien proberen." Mika lachte weer. Even keek ze expres rond om te zien waar er een ezel in de buurt was, maar ze had pech. Ze vond niet meteen een ezel."Je hebt geluk dat we hier geen ezels hebben" Sprak ze met een nep triestige blik. Als ze de volgende keer een ezel ziet zou ze die gewoon met zich meesleuren tot ze Arish nog eens tegen komt en pas dan zal ze werkelijk zich letterlijk kunnen doodlachen. Want wie vind het nu niet leuk met je gezicht in de kont van een ezel te worden gedrukt? Oke het was leuk om te zien, maar niet op het zelf mee te maken. Ze boog haar hoofd dichter naar die van hem."Je hebt echt geluk. Als ik je de volgende keer tegen kom zal je natuurlijk minder geluk hebben. Arish". Zijn nam fluisterde ze heel langzaam en met een grote grijns op haar lippen. Mika zal later nog wel eens een ezel gaan zoeken. Die zijn nog makkelijk te vinden. Vele gebruiken dat als een soort huisdier ofzoiets, niet dat zij dat zou doen maar oke ieder zijn eigen smaak toch. Mikaela keek Arish nog steeds lachend aan. Maar trok toen toch uiteindelijk zich terug nadat ze daar zo een tijdje had raar gezeten om hem op de grond te houden. "Ik zal wel een ezel vinden, geloof me maar" Sprak ze weer rustig met haar melodieuze stem. Ze greep zijn hand vast en trok hem mee."Die zijn nog makkelijk te vinden. Jij wou toch de kont van een ezel zien, wel laten we er dan een gaan zoeken" Lachte ze, eens zien hoe hij zich hier uit kan praten. Ze keek hem uitdagend aan en met een plagerige blik in haar ogen die twinkelden. Enkele plukjes haar waaiden voor haar ogen die ze met haar vrije hand kalmpjes van haar gezicht weg streek en met de andere hand de pols van Arish nog steeds vasthield en hem meetrok richting het dorp. Ze wist wel dat hij zich niet zou laten doen. het was leuk om de reactie te zien, daarom deed ze die. Ze moest bekennen dat het nog gezellig met hem was, en vooral grappig want jah, wie praat er anders over de konten van een ezel? Niet iedereen waarschijnlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimeza mei 26, 2012 11:52 pm

"Je hebt geluk dat we hier geen ezels hebben." Hm, dat was zeker geluk hebben, al wou Arish het haar wel eens willen zien proberen. Als hij zou willen zou hij haar nu op dit moment waarschijnlijk al kunnen overmeesteren, laat staan als hij écht zijn best zou doen. Zijn gezicht tegen een ezelskont aandrukken was dus vrijwel onmogelijk, al vond hij haar dreigementen wel erg amusant. Hij keek met een uitdagende glimlach toe hoe haar gezicht dichter bij de zijne kwam "Je hebt echt geluk. Als ik je de volgende keer tegen kom zal je natuurlijk minder geluk hebben. Arish." er ontstond een lichte twinkeling in zijn ogen "'De volgende keer', hé?" herhaalde hij "Ik kijk er naar uit." die uitdagende glimlach was bijna niet van zijn gezicht te brandden.

"Ik zal wel een ezel vinden, geloof me maar." Mikaela pakte zijn hand vast en trok hem overeind "Die zijn nog makkelijk te vinden. Jij wou toch de kont van een ezel zien, wel laten we er dan een gaan zoeken." waarschijnlijk had ze niet verwacht dat Arish gewoon gewillig met haar mee zou lopen, dat was juist het grappige, terwijl het meisje tegenstrijd had verwacht, was het nu waarschijnlijk zij die verbaasd was.

"Maar als ik de kont van een ezel moet zien, dan moet jij ook." hierbij tilde hij haar plagerig op, hielt haar met gemak onder zijn arm vast en liep zo verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimezo mei 27, 2012 4:20 am

I'M RINGING ALL THE WARNING BELLS


"'De volgende keer', hé?" herhaalde hij "Ik kijk er naar uit." die uitdagende glimlach was bijna niet van zijn gezicht te brandden. Mikaela grinnikte om zijn woorden.Haar ijsblauwe ogen gleden rustig naar de omgeving. Waar zijn die beesten toch als je ze nodig hebt. Anders zie je ze altijd in overvloed en wanneer je er eentje zoekt zijn ze nergens te bespeuren. Mikaela verwacht best wel dat hij zou proberen te ontsnappen. Toch werd ze nu toch wel lichtjes achterdochtig. Mikaela had dus om eerlijk te zijn wel verwacht dat hij zou tegenstribbelen of teminste zou zeggen dat hij toch liever niet de o zo mooie kont van dichtbij wou zien. Eigenlijk moest ze niet veel van die beesten hebben. Ezels die koppig waren en alleen maar vreselijk balkten. Ze kreeg hoofdpijn van die beesten maar Mika had het er wel voorover zolang ze maar het gezicht van Arish te zien zou krijgen. Ze zuchtte even vermoeid toen ze nog steeds geen ezel had gevonden en werd alerter omdat Arish zo welletjes en stilletjes zich liet meetrekken. Waarom? Wou Arish zo graag zijn gezicht in de kont worden gedrukt van zo'n beest. Hij was is van plan dat voelde ze gewoon maar ze wist helemaal niet wat hij van plan was. Mikaela stopte even en keek hem met samen geknepen ogen aan. Ze moest te weten komen wat hij van plan was. "Maar als ik de kont van een ezel moet zien, dan moet jij ook." hierbij tilde hij haar plagerig op. Mikaela haar ogen werden groot toen het tot haar doordrong wat hij van plan. Zo vlug mogenlijk draaide ze zich om, maar jammer genoeg te laat want ze voelde al zijn armen om haar heen sluiten" nee" gilde ze geschrokken toen ze van de grond werd getild.. Hij hielt haar met gemak onder zijn arm vast en liep zo verder." Arish dit is niet eerlijk"sprak ze haastig en probeerde zich uit zijn greep te wringen. "Arish laat me los" Tierde ze in zijn ogen en probeerde nog steeds uit zijn greep te geraken maar ze moest wel erbij lachen."Komaan, ik ga braaf zijn" Sprak ze sarcastich en gaf en keek toen koppig naar hem op.Wanneer ze uit zijn greep geraakt zou hij er spijt van krijgen. Met een sluwe grijns wachtte ze geduldig af en bedacht een plan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimezo mei 27, 2012 4:36 am

"Nee!" "Arish, dit is niet eerlijk!" de jonge griek liep gewoon stug door en ergens vond hij het geschreeuw om hulp juist leuk. Machtsgevoel. Hij wist alleen wel dat hij niet te ver moest gaan, haar hoofd echt in de kont van een ezel duwen was er dus niet bij, maar het meisje die hij onder zijn arm droeg het idee geven dat hij het ging doen was wel grappig. "Arish, laat me los!" oké, nu werd het geschreeuw in zijn oor vervelend en ze begon ook nog terug te vechten. Toch hield hij haar nog stevig vast, liet zijn ogen naar een hooiberg verderop gaan en liep met een onhijlspellende krijns die kant op.

"Komaan, ik ga braaf zijn." Arish hielt haar iets steviger vast en slingerde haar op haar rug de hooiberg in "Wat?" sprak hij onschuldig "Je wou toch losgelaten worden." hierbij knipoogde lichtjes en lachtte zachtjes om het meisje die nu op de hooiberg lag, stukjes hooi tussen haar haren en kleding. De griek zette een paar stappen naar achteren "Van onderen!" met deze woorden dook hij zo naast haar de berg in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimezo mei 27, 2012 8:14 am

I GOT YOU NOW MY DEAR


Mikaela wist dat het nu toch zinloos was om te proberen uit zijn greep te geraken, ze moest met tegenzin toegeven dat ze niet zo sterk was als hem en dat frustreerde haar. Ze gaf het met tegenzin op, want opgeven was gewoon weg niet iets voor haar, dit is de eerste keer en het is ook de laatste keer beloofde ze tegen zichzelf in haar gedachten."Arish je weet toch als je een dame draagt moet je haar wel als een echte gentlemen dragen he" Sprak ze sarcastich. Hoe vaak ze tegenstribbelde Toch hield hij haar nog stevig vast, liet zijn ogen naar een hooiberg verderop gaan en liep met een onhijlspellende grijns die kant op. Hij was weeral iets van plan. Dat zag ze zo. Die grijns op zijn lippen waren haar nu maar al te goed bekend geworden. Arish hielt haar iets steviger vast en slingerde haar op haar rug de hooiberg in "Wat?" sprak hij onschuldig "Je wou toch losgelaten worden." hierbij knipoogde lichtjes en lachtte zachtjes om haar, Mikaela keek hem nep kwaad aan. "Ja maar wel neer gezet worden meneertje, niet gesmeten" Ze kon nu niet echt kwaad worden, het lukte haar gewoon niet. Hij zette een paar stappen naar achteren, even zuchtte Mikaela "Van onderen!" Vlug keek ze naar hem. en stak een vinger waarschuwend op."Arish waag het niet..." Ze had haar zin nog maar half gezegt en hij dook al naast Mikaela de berg in. Uit reflext draaide ze van hem weg en rolde daardoor van de berg hooi, waardoor ze meer hooi in haar haar en kleren kreeg. Al mopperend stond ze met een sierlijke beweging weer recht."Kijk wat je hebt gedaan" Sprak ze nep verontwaardigd en zat hooi uit haar haar te krijgen. Toen ze dacht dat alles eruit was want ze had op dit moment wel geen spiegel bij nam ze de hooi vanuit haar T-shirt uit. Maar vanachter bij haar rug kon ze niet. Mikaela mopperde iets terwijl ze zat te sukkelen met die hooi."Nu krijg je ervan langs" Grijnsde ze, en nog voor hij iets kon zeggen of kon vluchten besprong ze hem nam een hele hoop hooi in haar handen en stak het in zijn T-shirt. Mikaela begon luid te lachen toen ze zag dat zijn Shirt nu vol met hooi zat het ook te zien was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimewo mei 30, 2012 12:13 am

"Arish je weet toch als je een dame draagt moet je haar wel als een echte gentlemen dragen, he?" Arish had alleen maar geglimlacht "Als jij je als een echte dame gaat gedragen, dan gedraag ik me als een echte gentlemen." hierna zei hij geen woord meer en liep verder. "Komaan, ik ga braaf zijn." nadat ze dit had uitgesproken, slingerde Arish haar op haar rug de hooiberg in, de blik van Mikaela toen ze in de hooiberg was beland was priceless, dus hij kon zijn zachtte lachen niet inhouden "Wat?" hij deed zijn best om onschuldig te klinken "Je wou toch losgelaten worden." hij knipoogde naar haar "Ja maar wel neer gezet worden meneertje, niet gesmeten." hier moest de jongen alleen maar om lachen, hij zette een paar stappen naar achteren "Arish waag het niet..." nam hierna een aanloop en sprong met een "Van onderen!" naast haar de hooiberg in.

Hij moest opnieuw lachen toen hij Mikaela onder het hooi zag zitten "Kijk wat je hebt gedaan!" hij trok zijn wenkbrouwen even op "Sorry, ik ben niet degene die door de hooi ging rollen." hierna grinnikte hij even zachtjes, maar hij viel stil na Mikaela haar woorden "Nu krijg je ervan langs." hah, dat wou hij wel willen zien. Het meisje besprong hem en stak plukken hooi in zijn T-shirt, maar dit deed Arish alleen maar lachen. "Lach maar, ik vind het niet erg." er onstond een onheilspellende grijns, zonder verder nog iets te zeggen greep hij haar plotseling bij zijn schouders en draaide de rollen om, zodat zij nu met haar rug in het hooi lag en hij half boven haar hing. "Zeg, kan jij tegen kietelen?" zijn grijns werd bijna ondeugend terwijl hij haar fanatiek begon te kietellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 31, 2012 4:22 am

GIVING UP ISN'T EASY


Mikaela was blij dat ze even kon ontspannen. De laatste paar dagen of beter gezegt weken had ze niet meer gelachen en was ze helemaal gespannen. Alert bij iedere onbenullige beweging dat ze zag. Het maakte haar gefrustreerd en gaf haar ook vele slaaploze nachten doordat ze vaak midden in de nach moest vluchten van haar overnachtingsplaats. En als Mikaela niet genoeg slaap krijgt kan ze erg prikkelbaar zijjn en dan wil je natuurlijk het liefst uit haar beurt blijven voor de veiligheid. "Sorry, ik ben niet degene die door de hooi ging rollen." Hoorde Mika hem zeggen en zij er verontwaardigd op snoof. Hij grinnikte even zachtjes maar viel weer stil. Haar ravenzwarte haren hangden over haar schouders net naast ARish zijn gezicht. Hij begon te lachen toen ze de hooi in zijn T-shirt stak. Vluchtig haalde ze nog een plukje hooi vanuit haar shirt want het begon daar vreselijk te jeuken en moest de neiging onderdrukken om te krabben.. Er onstond een onheilspellende grijns op zijn lippen. Daardoor wist Mikaela meteen dat hij niets goeds van plan was, zonder nog te aarzelen kroop ze al van hem af, maar hij greep op tijd haar schouders plotseling beet en draide om, zodat zij nu in de hoooi lag en hij half boven haar op. Mika probeerde nog uit zijn greep te komen maar net als de vorige keer was dat niet zo simpel als men zou denken. "Zeg, kan jij tegen kietelen?" zijn grijns werd bijna ondeugend terwijl hij haar fanatiek begon te kietellen. Meteen werende Mika haar ijsblauwe ogen groot en begon ze hevig te lachen."Nee..." Het was niet simpel om te praten."Stop...Ik" Terwijl je lacht."Ik geef....het op." Ze kreeg al tranen van zo lang te moeten lachen."O, machtige ARish ik geef het op" Grapte ze, en grijnsde met twinkelende ogen van plezier.


Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 31, 2012 4:54 am

"Zeg, kan jij tegen kietelen?" vroeg Arish, hij zat nu vlak naast haar en hing met zijn bovenlichaam half boven haar. Zijn grijns werd bijna ondeugend en hij begon hij fanatiek te kietelen. Het was grappig om Mikaela zo hard te horen lachen, het zorgde er voor dat hij helemaal geen zin had om op te houden "Nee..." je hoorde het amper, want door het lachen had het meisje natuurlijk moeite met praten "Stop...Ik..." Arish stak even zijn tong uit "Nee, ik stop niet." en ging hierna gewoon door. Hij ging door tot ze tranen in haar ogen kreeg "Ik geef...het op." Arish trok zijn wenkbrouw even op en stopte even met kietelen "Wat zei je?" hierna kietelde hij gewoon weer verder, de pestkop. "O, machtige ARish ik geef het op." grapte Mikaela, Arish kreeg een zelfvoldane glimlach op zijn gezicht en hielt eindelijk op "Zo mag ik het horen." het was duidelijk dat het ook een grap was van zijn kant en hun ogen twinkelden van plezier. Haha, dat Arish ooit nog plezier zou beleven met een gangster, die gedachten maakte het allemaal alleen nog maar grappiger.

Hij ging uiteindelijk gewoon naast Mikaela zitten, zuchtte even en trok zonder waarschuwing zijn shirt uit zodat al het hooi er onder weg kon vallen. Arish was best gespierd, maar ergens ook best dun, je kon zijn ribben tellen en er stond een groot familiewapen op zijn borstkas. Hij vloekte even lachend in het grieks terwijl hij de stukjes stro uit zijn shirt probeerde te kloppen "Dat had nou niet gehoeven." sprak hij richting het meisje, doelend op het feit dat ze dat hooi in zijn shirt had gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 31, 2012 6:22 am

I'M RINGING ALL THE WARNING BELLS


Mikaela wist niet hoe lang ze het nog zou volhouden, misschien moet ze later maar eens kijken hoe ze tegen kietellen kan, oke niet dat ze dat tijdens een gevecht nodig zou hebben maar situaties als deze kan dat toch nooit kwaad. Arish kreeg een zelfvoldane glimlach op zijn gezicht en hielt eindelijk op "Zo mag ik het horen." het was duidelijk dat het ook een grap was van zijn kant. Mikaela grinnikte om zijn woorden en streek vluchtig enkele zwarte lokken van voor haar ogen weg en legde die weer achter haar oren waar ze hoorden. "Ik krijg ooit nog wel eens mijn revench" Grijnsde ze, maar op dit moment gaf ze het voor nu op, ze was uitgeput door al dat lachen. Zo te zien kost dat nogal wat energie. Arish ging uiteindelijk gewoon naast Mikaela zitten, zuchtte even en trok zonder waarschuwing zijn shirt uit zodat al het hooi er onder weg kon vallen. Even keek ze hem verbaasd aan maar dat was al weer snel voorbij. Hij vloekte even lachend in het grieks terwijl hij de stukjes stro uit zijn shirt probeerde te kloppen "Dat had nou niet gehoeven." sprak hij richting het meisje, doelend op het feit dat ze dat hooi in zijn shirt had gestopt. Ze keek hem lachend aan." Je daagde me uit, en ik nam de uitdaging dus aan" Sprak ze nepverontwaardigd en nam een stukje hooi van zijn borstkas."Je vergat deze" Grinnikte en smeet die toen weg en keek toen even naar de lucht. De hooi dat nog half in haar T-shirt zaten prikten in haar rug, maar voor het moment negeerde ze dat gewoon.

sorry voor kortheid stiekem doen is niet zo simpel


Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimedo mei 31, 2012 6:53 am

"Dat had nou niet gehoeven." sprak hij richting het meisje, doelend op het feit dat ze dat hooi in zijn shirt had gestopt, maar Mikaela keek hem alleen maar lachend aan "Je daagde me uit, en ik nam de uitdaging dus aan." oké, ze had gelijk, hij kon nogal... Uitdagend overkomen als iemand dreeg. "'t Zal wel." hij was nou eenmaal een koppig ventje. Hij keek verbaasd toe hoe Mikaela een plukje hooi van zijn borstkas afhaalde, maar greens uiteindelijk zijn halve grijns naar haar "Je vergat deze." hij knikte kort "Dankje."

Hij keek ook even naar de lucht, er viel een stilte, maar voor Arish was het geen ongemakkelijke stilte. Hij genoot van het geluid van adem naast hem, van de wind die door zijn haren waaide en van de mooie wolken die door de lucht zweefden. "Ik heb lang niet zo'n mooie dag meegemaakt." na deze woorden deed hij zijn shirt weer aan en stond op "Te mooi om op m'n reet te blijven zitten." hij nam al een paar stappen weg, maar keek uiteidnelijk toch maar over zijn schouder heen "Kom je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 107

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Rang: Pup
Partner: i'm not stupid

this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitimewo jun 13, 2012 4:34 am

MIkaela bekeek de wolken aandachtig, ieder had zo zijn eigen vorm. Dat was natuurlijk goed, net als bij de mensen zou het saai zijn als iedereen op elkaar leek. Haar ijsblauwe ogen gleden even naar Arish die naast haar lag maar keek toen toch weer naar de lucht boven haar. "Ik heb lang niet zo'n mooie dag meegemaakt." na deze woorden deed hij zijn shirt weer aan en stond op "Te mooi om op m'n reet te blijven zitten." hij nam al een paar stappen weg, maar keek uiteidnelijk toch maar over zijn schouder heen "Kom je mee?" Mika keek hem rustig aan. En keek toen even naar haar horloge, binnen enkele minuten zou iemand anders in haar plaats komen die trouwens toch altijd te vroeg kwam, wat voor nu dus best handig was."tuurlijk, met plezier"antwoorde ze. Met een sierlijke beweging stond Mikaela recht en grijnsde liefjes naar hem."En naar wou je gaan" Sprak ze lachend en streek enkele ravezwarte plukjes haar van voor haar ogen. Ze was best nieuwsgierig naar waar hij haar nu zou brengen. Ze zette enkele passen en stopte naast hem en keek hem glimlachend aan.

(srry even weer inkomen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





this is not smart of you my dear Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is not smart of you my dear   this is not smart of you my dear I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
this is not smart of you my dear
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» So hello there dear

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;; MORSMORDRE :: ;; GROUND :: ;; MOUNTAIN HIGH-
Ga naar: