Character sheet Leeftijd: 21 Rang: Gangster Partner: I'm married to the music. For better and for worse.
Onderwerp: Black Town [RPG] vr maa 23, 2012 11:55 pm
Soort: RPG Info: Ver van de bewoonde wereld is een klein stadje genaamd "Black Town". Tieners van tussen de 12 en 19 jaar worden hier gedumpt door hun ouders. Waarom? Omdat de ouders niet voor hun willen zorgen. Omdat ze geen tijd hebben of geen zin om een verantwoordelijke taak als ouder op hun te dragen. Rond om het dorp is een groot grasveld dat word bewaakt met stalen hekken en camera's. Met een auto binnen gebracht. Eenmaal binnen is nooit meer eruit. Door het dorp heen hangen camera's in de huizen hangen camera's en midden op het plein hangt een megaphone waar soms door gepraat word. De hele dag worden we in de gaten gehouden. Soms verdwijnen er kinderen zonder reden, zijn vermoord? Of zijn hun ouders hun komen halen? We zullen het niet weten, geen contact met de buitenwereld. Kun jij ontsnappen aan de camera's? Kun jij ontsnappen door de hekken en weer een normaal leven lijden? Kan jij de redder zijn van deze kinderen? Link: www.blacktown.actieforum.com Button:
Terug linkje: http://blacktown.actieforum.com/t8-teenage-maffia-rpg#11
Savannah
Aantal berichten : 187
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Black Town [RPG] za maa 24, 2012 12:04 am
leuk ga strax is kijken
Kayle Admin
Aantal berichten : 139
Character sheet Leeftijd: 18 jaar Rang: Leader Partner: Love is all about trusts, I can't trust anybody.
Onderwerp: Re: Black Town [RPG] za maa 24, 2012 12:18 am
Ziet er leuk uit, ik ga zsm kijken.
OMG. IK ZIE ALEX GASKARTH IN DE BUTTON. AWESOME o3o
Alcina
Aantal berichten : 91
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Black Town [RPG] za maa 24, 2012 1:08 am