Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 3:58 am
En toen was ik weer thuis in de tuinxD
Savannah
Aantal berichten : 187
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 6:32 am
Ray schreef:
Mooi :3 Und omg, u stole my hottie D= I <3 Taylor Lautner >3
it wasn't me, ik moest voor joyce dr plaatje kiezen anders wilde ze niet lid worden XD XD
Kira Admin
Aantal berichten : 361
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 7:01 am
En toen was ik helemaal depri mijn mobiel word afgepakt bye guys~ maybe heb ik maandag een nieuwe en anders probeer ik wel op mn moeders comp of op schoolcomp online te komen. en ik probeer een BB te krijgen
Savannah
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 7:04 am
waarom word je mob afgepakt
Kira Admin
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 7:42 am
te hoog mb -.- rot vader echt gwn ben t zo zat
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 8:06 am
`mich je bent 15 toch nu? ga werken bij een supermarkt als vakkenvuller. kan je desnoods je eigen abbo betalen
Kira Admin
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 8:15 am
Ik krijg van mn moeder een nieuw abbo. ik probeer een bb te krijgen zolang ik maar Whatsapp heb
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 8:53 am
ik ben dr godverdomme klaar mee, ik kan hier niets zeggen voor er wel iemand begint te gillen
Aaww ik heb medelijden met jullie D; -geeft ze beide een knuffel-
Echt als ik dichterbij woonde bij jullie deed ik dit ook ;O
Mikaela
Aantal berichten : 107
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Pup Partner: i'm not stupid
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 8:57 am
Xd die examen onee morgen ben ik de eerste die mondeling moet doen o.O en in de grote vakantie moet ik een selectie ondergaan want me moeder heeft me in geschreven in de navy junior (zeemacht) als ik erdoor ben moet ik twee weken op zee zitten in het buitenland dus NO gsm laptop dus geeen TM o.O
Oh mijn god, dat lijkt me echt eng ;O Ik heb een fobie voor water ;$ Ik word gek als ik op een boot moet D; Niks voor mij.
Mikaela
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 9:12 am
Tom schreef:
Oh mijn god, dat lijkt me echt eng ;O Ik heb een fobie voor water ;$ Ik word gek als ik op een boot moet D; Niks voor mij.
weet niet of ik dat heb... Ben nooit in midden van de zee gaan varen ofzow...Dus ik zal het zien natuurlijk moet ik wel eerst door die selectie geraken en ben ik dat niet dan heb ik nog steeds pech want dan stuurt me moeder me naar de infantry. Het gewone leger dus T.T ik heb dus echt geen geluk in de grote vakantie.
What the fak? Ik vraag me nu af, waarom moet je naar het leger? O_O
Mikaela
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 9:33 am
Tom schreef:
What the fak? Ik vraag me nu af, waarom moet je naar het leger? O_O
geen idee waarschijnlijk willen ze gewoon eens een week of twee zonder mij Xd ah ja krijg ik nieuwe ervaringen heb trouwens al eens in kokzijde voor een week in het leger gezeten dus dat ben ik al gewoon alleen weet ik niet hoe dat gaat zijn op zee o.O gelukkig is dat maar in de grote vakantie Xd het is wel logisch ook mijn beide ouders zitten in het leger...
dit is de boot http://www.mil.be/juniorstage/gall/index.asp?LAN=nl&FILE=gall&ID=337307&IDT=337309&PAGE=1
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 9:47 am
Tom schreef:
mee eens, door mn allergie voor chloor heb ik ook geen zwemdiploma
Mikaela
Onderwerp: Re: Nonzin do maa 22, 2012 9:50 am
jammer met die allergie ik wou mijn 1000 meter diploma halen maar was juist op die dag verboden om te gaan zwemmen van de dokter T.T