Ogott ik ben echt nog maar met zin 2 van mijn hele post bezig O_O Jemig dit is even wennen.
hahahahahaha ik heb al zon 4-5 posts gemaakt
Haha, ik ben nu een beetje verder, maar alsnog ik moet wel behoorlijk nadenken over hoe ik dit moet gaan beschrijven. XD
Savannah
Aantal berichten : 187
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:17 am
Tom schreef:
Savannah schreef:
Tom schreef:
Ogott ik ben echt nog maar met zin 2 van mijn hele post bezig O_O Jemig dit is even wennen.
hahahahahaha ik heb al zon 4-5 posts gemaakt
Haha, ik ben nu een beetje verder, maar alsnog ik moet wel behoorlijk nadenken over hoe ik dit moet gaan beschrijven. XD
komt wel goed gabsel
whoep whoep verder aan mn voorstel topic van Savannah dan die van lumi maar maken denk
Kira Admin
Aantal berichten : 361
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:21 am
Afbeelding paard: ^^ Boven Oorsprong afbeelding: Van Ali :3
Naam paard: apollonia Geslacht: Merrie Rang: 1 Karakter: Vriendelijk || Angstig || Zorgzaam || Slecht van vertrouwen || Onhandig || Kan niet alleen gelaten worden. Verleden: Apollonia het jongere zusje van Achilles. Precies anderhalf jaar na de geboorte van de zwarte hengst werd ze op de aarde gezet. Meteen had het kleine onhandige zand bruine merrietje de harten van haar vader en moeder veroverd. Niet zoals hun oudste zoon besloten ze de merrie te houden en haar Apollonia te noemen. Niets wetend over haar broer of de gevaren van BMH groeide ze op tot een jonge schitterende merrie. Vaak was ze weg met vrienden die ze al snel maakte. Toen ze precies anderhalf jaar rondliep door de bossen van BMH en al lang elk gevaar van de blauwe maan wist besloot ze weer eens terug te gaan naar haar ouders. Iets wat ze lang niet had gedaan. Echter toen ze er achter kwam dat haar ouders niet bij de kudde waren maar afgedwaald was ze ze gevolgd. Recht voor haar ogen zag ze hoe de breed gespierde reusachtige zwarte hengst met spierwitte manen haar vader voor haar ogen vermoorde. Waarna ze haar moeder hoorde smeken om genade. Vlak voor Apollonia zich tussen bijde had geworpen hoorde ze de stem van haar moeder smeken om haar dan wel te vermoorden maar zijn zusje te laten leven. De inteligente jonge merrie legde meteen alle puzzelstukjes op een plaats. De hengst die nu haar moeder begon af te rossen was haar broer! De jonge merrie bleef niet langer om te zien hoe haar moeder afgeslacht werd. Ze draaide zich om en verdween. Ver weg van BMH, ver weg van haar moeder ver weg van haar broer. Verder als ooit te voren met als plan om nooit meer terug te komen. Nooit meer.. Tot nu.. (Nu is dan ongeveer 3 jaar later)
-Note, Achilles vermoord zn echte ouders voor hij Schim word- Naam Speler: Mimi
Apollonia 'Cause I no longer hide I have grown, no longer invincible Cried rivers full In your waters I am calm Rain wash me clean All your strenght reflects in me I'm never gonna let you go This broken girl is whole
<333 love her :3
Savannah
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:23 am
nice op wc is er nu iemand die heet perfect perfection.. zie het in de nek staan namelijk..
btw we hebben nieuw lid we zitten al op 20
Kira Admin
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:24 am
ik weet wie die Perfectperfection is ALI <33
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:28 am
gehgeh
Kira Admin
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:30 am
Maar nog ff 1 post bmh maken dan kan ik op Apollonia gaan posten :3
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:34 am
Jij blij, ben nu weer Sav dr voorstel topic aanpassen, kan die dingen nooit in een keer maken
Kira Admin
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:37 am
ugh, ik wil die dingen nieteens meer maken x'D hate them >3
Ryan
Aantal berichten : 79
Character sheet Leeftijd: 21 Rang: Gangster Partner: I'm married to the music. For better and for worse.
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:38 am
O.o wow hoeveel prate jullie wel niet nu weer een paar pagina's er bij xD
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:39 am
nee vind het leuk en zeker met nieuwe characters en hoop dat deze lang blijft bestaan gezien dit nu de enige is waar ik actief ben
@ Ryan HEUUUULLLLLL VEEL
Alcina
Aantal berichten : 91
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:39 am
Mies dat dacht ik ook alxD
Ryan
Character sheet Leeftijd: 21 Rang: Gangster Partner: I'm married to the music. For better and for worse.
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:43 am
haha ben gelukkig niet de enige die traag is dus xD
Alcina
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:44 am
Whaha neexD
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:44 am
gehgeh, ja niemand komt maar in de chat dus ja dan moet het maar zo xd
Alcina
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:49 am
Euh ik ben erxD
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:54 am
weeett ik doelde op kira en ray gezien we hier spammen gewoon xd
Ray Admin
Aantal berichten : 150
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Smokkelaar Partner: I'm the bullet, that shoots you're heart.
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:58 am
20leden yay
Kira Admin
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 4:59 am
YAY 20 LEDEN <333 maar ik ga even eten zoeken ;3 HONGER Dx kan me niet meer concentereren met posten x'D
Ryan
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 5:01 am
haha, tja ik kom ook bijna nooit in de chat eigenlijk xD
Savannah
Onderwerp: Re: Nonzin di maa 20, 2012 5:02 am
Ray schreef:
20leden yay
ik zei dat zo een uur geleden geloof
meeeh
Ray Admin
Aantal berichten : 150
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Smokkelaar Partner: I'm the bullet, that shoots you're heart.