Aaaw poor you, ik was al 06:41 wakker, kip van mijn opa heeft mij wakker gemaakt, die was buiten gebleven vannacht, die was dus aan het protesteren dat 'ie naar binnen wilde. Is het mijn kat niet met dr gemiauw thuis dan zijn het de kippen bij mijn opa wel. xD
Oehh Morsmordre staat :'3
Alcina
Aantal berichten : 91
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 7:34 pm
Whaha kijk dat heb ik nu ook.
Is het mijn mobiel niet die afgaat is het die rot jongens uit het drop xD
Maar ik ga er vandoor. Waarom is school nooit leuk?
Dankje, even de nieuwe link er op gezet van het grootste plaatje, daar stond "Draco" in plaats van "Tom Felton". xD Nja, veel plezier. Ik zou het niet weten. Ik heb nog officieel 2 weken school, 1 week toetsweek, 2/3 weken laatste dingetjes voor examen, vakantie, week nog wat dingetjes voor school en dan 2 weken examen O_O Mwuahh, ik vind school wel leuk.
Ray Admin
Aantal berichten : 150
Character sheet Leeftijd: 17 years Rang: Smokkelaar Partner: I'm the bullet, that shoots you're heart.
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 7:43 pm
Goodmorning <3
Kira Admin
Aantal berichten : 361
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 7:44 pm
Ugh Good Morning Sweet people ;3 Ik heb haast geen 3gs meer, (3mb om precies te zijn) Dus vandaag en tot de eind van de maand ben ik op school onbereikbaar D= En over 7 min moet ik weg en ik zit in mn pyjama dus byebye ;3
Mornin' Ray, Jouw avatar doet me denken aan Max George.. xD
Mornin' Kira, Wauw dat is snel?
Alcina
Aantal berichten : 91
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 7:46 pm
Kom er net achter dat ik pas rweede hhoef te beginnen ik hoef ook nog een paar weken en dan examens en dan nog een week of twee en dan weer examens en dan vakantie xD
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 8:00 pm
Veel plezier ik ga toch posten via de laptop
Ryan
Aantal berichten : 79
Character sheet Leeftijd: 21 Rang: Gangster Partner: I'm married to the music. For better and for worse.
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 9:27 pm
Aah nog een half uur en dan hoef ik pas naar school maar eigenlijk heb ik veel liever dat het al vanmiddag is dan kan ik eindelijk mijn nieuwe cd ophalen!!!! Haha dan kan mijn moeder ook weer eens pesten xD
Savannah
Aantal berichten : 187
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: Bitch in blood, you cant change me, so I HATE YOU
Onderwerp: Re: Nonzin ma maa 19, 2012 9:29 pm
@ kira aaahhhh KLOTEEE
die stomme pup van mij jankt dr op los echt alleen als ik huis ben.. maar ik mag dr toch niet loslaten als ze zo jankt
bam evenmn post afmaken
Kira Admin
Aantal berichten : 361
Character sheet Leeftijd: 17 Years of a burning hell Rang: Right Hand Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!