Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This place is nothing like hell, it's worse..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bad criminal

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alcina

Alcina


Aantal berichten : 91

Character sheet
Leeftijd: 20
Rang: Gangster
Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.

Bad criminal Empty
BerichtOnderwerp: Bad criminal   Bad criminal I_icon_minitimedi mei 22, 2012 11:07 pm

Alcina staarde voor haar uit terwijl ze op een kruk aan de bar zat. Terwijl ze met haar lange nagels tegen het eiken houten bar liet tikken. Ze kreeg geïrriteerde blikken van vreemden naar haar toe geworpen maar negeerde het dit keer. Ze wist niet wat er met haar was maar sinds een tijdje voelde ze zich down. Had ze nergens zin meer in en leek de grip op haar leven kwijt te zijn. Alcina keek dankbaar op toen ze een glas met bier voor haar kreeg. Ze haar dankbare blik was zeldzaam en gebruikte hem dus ook haast nooit. Alcina dacht dat het leven bij de maffia leuker zou zijn. De spanning die ze dacht te voelen was er niet en daar bij ze verveelde zich rot en wou wel weer wat meer avontuur in haar leven. De tijd dat ze bij Lewis was, waren spannend ondanks dat ze een hekel aan hem had en het liefst met haar eigen handen de nek om draaide. Voor ze dat ook echter kon en zou doen moest ze hem eerst zien te vinden. En ze moest toegeven dat die klootzak zich goed verbogen hield. Ze zag zijn blik al op zijn gezicht als hij er achter kwam hoe ver ze het gemaakt had vergeleken met hem. Waarschijnlijk dacht hij dat ze dood was. En soms wou ze ook dat ze het was maar dat had niks met hem te maken. Alcina Dronk haar bier op en gooide wat geld op de bar waarna ze op stond en richting de deur liep. Omdat ze totaal niet op lette botste tegen iemand. "Kun je niet uit kijken" Sprak ze zonder op te kijken.

Let totaal niet op de titel xD Ik luisterde die twee nummers van MJ en tja heb er maar een combi van gemaakt. xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

Bad criminal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad criminal   Bad criminal I_icon_minitimedi mei 22, 2012 11:19 pm

Arish liep alsof er niets aan de hand was door de straten, de kleding die hij vandaag aan had, had hij ergens van een droogrek gejat. Een spijkerbroek die hem net iets te kort viel en een wit overhemd, niet zijn favoriet, maar hij moest het er maar mee doen voor vandaag. Hij viel in elk geval niet op tussen de menigte, wat hem goed uit kwam. Net toen hij de bar in stapte stootte er iemand tegen hem aan "Kun je niet uit kijken." oh, als blikken konden doden dan was dat wijf nu dood geweest. Zijn vuisten trilden even van de plotselinge adrenaline die door zijn lichaam schoot door zijn heftige woede, maar al snel was er een zacht tikje te horen en maakte zijn hand een soort spastische beweging. Hierna werd de lange jongen iets rustiger, hij keek haar even aan met een wazige glimlach en zijn blik stond alsof hij gedrogeerd was, wat helemaal niet zo ver van de waarheid af zat. Arish had een apperaatje om zijn pols hangen die hem een kalmerend middel inspoot zodra zijn emoties hem de baas werden. Nu hij rustig was kon hij weer wat helder nadenken "Oh, sorry, kan gebeuren." hierna zette hij een stap opzij, zodat ze er eventueel langs zou kunnen en liep door alsof er niets aan de hand was.

"Hé, 'Stray', wat moet je hier?!" Arish keek direct om toen hij de man zijn bijnaam op een neerbuigende manier uitsprak, hij glimlachte lichtjes en zijn blik was bijna eng kalm "Waarschijnlijk hetzelfde als jij hier doe..?" hierna liep hij zonder nog iets te zeggen door naar de bar en gign daar op een kruk zitten. "Het gebruikelijke..."


Laatst aangepast door Arish op wo mei 23, 2012 12:11 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alcina

Alcina


Aantal berichten : 91

Character sheet
Leeftijd: 20
Rang: Gangster
Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.

Bad criminal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad criminal   Bad criminal I_icon_minitimedi mei 22, 2012 11:40 pm

Alcina keek dan toch op en zag een jongen voor haar staan. Ze schatte hem een paar jaar jonger dan haar en kwam haar niet bekend voor. Ze zag de woede in zijn ogen die al snel veranderde. Met een op getrokken wenkbrauw keek ze hem aan. Die vent spoorde hem niet. Toen ze zijn woorden hoorde en die glimlach zag. Wou ze die het liefst van zijn kop af slaan maar hield zich toch in. Ze keek hem naar waarna ze haar hoofd schudde en weg wou lopen. Maar toch bedacht ze zich. Alcina draaide zich weer om en liep op de jonge af. Ze hoorde hem tegen de bar man praten wat bekende dat hij hier vaker kwam. Ze vroeg zich toch echt af waarom ze hem niet kende. Van gezicht voor al. Alcina zette haar lieve en onschuldige blik op en liet haar haren over haar schouders heen vallen zodat het haar, haar gezicht zou omlijsten. Dit had vroeg of laat altijd gewerkt en misschien zou het nu ook kunnen werken. Alcina liep op de jongen af en ging naast hem zitten. "Sorry voor mijn uitval." Sprak ze liefjes terwijl ze hem onderzoekend aan keek. "Mijn vriend heeft me gedumpt je weet wel" Sprak ze met een verdrietige blik in haar ogen en haar stem klonk gebroken. Als ze nog zou moeten huilen had ze het ook zo gekund. Maar dat liet ze maar weg anders leek ze net een te zielig kind die snakte naar een beetje aandacht. "En het was natuurlijk volkomen mijn schud" Sprak ze met de zelfde toon en keek voor haar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arish

Arish


Aantal berichten : 84

Character sheet
Leeftijd: 17
Rang: Leader
Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.

Bad criminal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad criminal   Bad criminal I_icon_minitimedi mei 22, 2012 11:52 pm

"Sorry voor mijn uitval." na het meisje haar verontschuldiging haalde Arish gewoon zijn schouders op, nam een slok van de vreemde mengeling van melk en raki die hij had besteld en bleef gewoon voor zich uit kijken. Zijn houding maakte zijn desintresse duidelijk merkbaar, al leek hij wel zijn best te doen om nog vriendelijk op het meisje over te komen toen deze vertelde dat ze gedumpt was, na nog een slok van zijn drank, besloot hij toch maar iets te zeggen. Hij kon het meisje moeilijk dood gaan zwijgen alleen omdat hij geen zin had om te praten. "Hm... Ik denk da je nie iets me iemand zou moeten beginnen als je he uiteindelijk toch uit gaa maken." zo was Arish, het was een best ouderwetse jongen die alleen een relatie met iemand zou beginnen als hij zeker wist dat hij van diegene hielt, al zou hij dat soort woorden nooit uit spreken, beuh, wat nou als ze hem als een hopeloze romanticus zouden zien? Dat kon hij er echt niet bij hebben.

"Ik vraag me af waarom je vriendje het met je ui heeft gemaak..." hij sprak het uit zonde rhet echt door te hebben, want hij dacht vaak hardop en nam even een grote slok van het glas, de laatste slok. Fijn... Nu was z'n geld op en kon hij geen nieuwe bestellen. "Behalve als je er nie over wil praten natuurlijk." voegde hij toch maar 'beleefd' bij, voor zover zijn botte manier van praten beleefd kon klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bad criminal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bad criminal   Bad criminal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bad criminal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~I’ve been left out alone like a damn criminal~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;; COLD KILLS :: ;; GROUND :: ;; ENTERTAINMENT AREA-
Ga naar: