Character sheet Leeftijd: 21 jaar Rang: Nvt Partner: when its all over
Onderwerp: Re: Nonzin vr mei 18, 2012 7:47 am
eigenlijk best wel jammer *.*
Arish
Aantal berichten : 84
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:40 am
Als je eht jammer vind, wordt dan gewoon weer actief? Zo simpel is het toch? Samen kunnen we het wel weer actief maken!
Hunter
Aantal berichten : 121
Character sheet Leeftijd: 18 Rang: Right Hand Partner: Love will only kill you, I've already seen the example of it...
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:56 am
Mweeeh ik was jullie vergeten
Arish
Character sheet Leeftijd: 17 Rang: Leader Partner: 'Love' is just another fucked up emotion.
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:57 am
Hunter schreef:
Mweeeh ik was jullie vergeten
Foei! x D
Hunter
Character sheet Leeftijd: 18 Rang: Right Hand Partner: Love will only kill you, I've already seen the example of it...
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:58 am
Ik schaam me doowd *sad face*
Arish
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:59 am
Nou en, we moeten nu gewoon de anderen even wat wakkerder schudden, want ik heb zin om binnenkort hier actief te RPen. >_<
Hunter
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 11:01 am
Mijn bff heeft het erg druk *wijst naar Savannah* En ik moet overal nog posten 0.o ik moet teveel posten
WAAROM IS HET GEEN VAKANTIE?
Alcina
Aantal berichten : 91
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:21 pm
*Word wakker geschud*
Ik vind ook dat het hier actief moet worden *Zegt de gene die hier dus echt niet actief is xD* Maar donderdag laatste examen dus heb daarna alle tijd xD
Arish
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:23 pm
Ik ben blij omdat het me voor één keertje wel lijkt te lukken om een site weer tot leven te wekken. Vinden jullie me nu al een beetje een leuk lid? x D Ik zal mijn best doen om ook actief te gaan posten! ^^
Alcina
Character sheet Leeftijd: 20 Rang: Gangster Partner: My heart is like ice. But if you can warm it up again it's yours.
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:24 pm
Arish een topic doen?
Arish
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:25 pm
Alcina schreef:
Arish een topic doen?
Yup, als jij een topic opent komt deze Stray wel even om het hoekje kijken.
Alcina
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:27 pm
Whaha om het hoekje nog wel xD
Zal er een maken. Maakt het uit waar?
Arish
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:28 pm
Alcina schreef:
Zal er een maken. Maakt het uit waar?
Nee, maakt niet uit, Arish is toch overal en nergens.
Alcina
Onderwerp: Re: Nonzin di mei 22, 2012 10:29 pm
Haha oké hij komt er aanxD
Arish
Onderwerp: Re: Nonzin wo mei 23, 2012 12:24 am
Toen was het opeens weer een stukje drukker en heb ik meer topics waarin ik kan posten. Teehee~! ^^ Ik waarschuw wel alvast dat ik over ong. 5 minuten op wordt gehaald en dan voor een paar uren weg ben, maar ik ben er in de avond/namiddag weer gewoon.