Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This place is nothing like hell, it's worse..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just be alone with you darling

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Zac
Police
Zac


Aantal berichten : 50

Character sheet
Leeftijd: 21 jaar
Rang: Nvt
Partner: when its all over

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimevr maa 30, 2012 8:42 am


Just be alone with you darling 33z30qd
​ ​​ ​
Damon zuchtte. Met zijn handen in zijn zakken stapte hij verveeld verder, nu hij eindelijk zijn broer terug heeft gevonden, kon hij weer op zijn gemak wat rond gaan dwalen. Op wat tot nadenken te komen. Op dit moment lette Damon dat ook helemaal niet op het gebied, en van wie dat gebied wel kan zijn, en als hij dat toch weet zou het hem ook helemaal niet tegenhouden, als hij zin heeft om naar hier te komen dan heeft hij daar zin in en niemand moet dan maar ook denken om hem op andere gedachten te brengen, wat trouwens toch niet zou lukken. Even schopte hij verveeld een steentje weg die voor zijn voeten lag. Terwijl hij door zij zwarte haren ravenzwarte haren streek keek hij nu pas ongeveer echt om te zien waar hij was. Was dat niet hier een gebied van een van die andere twee maffia's? Nouja het kan hem niet echt schelen van welke het was, als er nergens een bordje staat met van de eigenaar, wil dat voor Damon zeggen dat iedereen hier welkom is, dus hij ook. Wat verderop zag hij een skatepark. En omdat het nogal redelijk laat was, was de plek helemaal leeg. Ah wat gezellig bedacht Damon terwijl hij met een neutrale blik er sloompjes op af stapte. Nu had hij niets te doen, liever zou hij daar verandering in brengen natuurlijk, maar daar kon straks wel voor kijken, nu is hij hier en zal hij eens zien wat er hier allemaal te zien valt. Dat zou natuurlijk nu ook weer niet veel zijn alleen maar rempen om op te skaten maar toch. Even stond hij rustig voor de ingang van het skatepark, en liet zijn bruine ogen de omgeving verkennen. Niemand te zien, en als er wel iemand te zien was, en die moesten Damon niet hebben?...Wel Die hadden pech, als het hun niet zou aanstaan moesten ze maar oprotten. Met zijn zwarte jacket aan die nog hem redelijk goed beschermde tegen de wind die hier af en toe opstak ging hij het skatepark binnen, en wandelde even op zijn gemakjes wat tussen de rempen rond. Niet dat er iets speciaals te zien was, maar omdat het hier nog lekker gezellig en rustig was besloot hij om hier een tijdje te blijven. Een nog redelijk hoge remp trok zijn aandacht, het was niet te hoog, en schermde de meeste wind af, een goede plek om even tot rust te komen, Niet dat hij dat echt nodig had maar ja. Met slome passen stapte hij er recht op af en sprong met een grote sprong eindelijk op de remp en ging gaan zitten terwijl hij nu weer voorzich uitkeek en merkte dat hij over heel het park kon zien. Een schim bewoog in het park, niets ontging Damon. Met zijn bruine ogen die vernauwde keek hij strak naar de schim die nu zijn richting op kwam, en toen die dicht genoeg was zag Damon dat het een jonge dame was."Lekker weertje hé" sprak hij sarcastisch naar de dame, dat was het enige wat hij zei of deed, geen grijns of glimlach gewoon een korte zin.

-Zie juist met de verkeerde acc, maar net als jij geen zin om het te veranderen Xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimevr maa 30, 2012 8:56 am



Een mesje speelde langzaam in haar handen. Een zacht lachje sierde haar lippen terwijl ze in het duister rondliep. De schaduwen namen haar op terwijl ze over haar gebied verder liep. In stilte liep ze zo verder. De plannen voor haar nieuwe wereld, de overheersing die zij zou creëren. Ze had haar plannen, zou haar waarheid eigen maken. Zachtjes begon ze te lachen terwijl ze keek naar de gestalte die daar in de schaduwen zat. Het maakte haar aan het lachten terwijl ze zijn richting op stapte. Haar ogen licht geïntereseerd en haar blonde haren slap langs haar gezicht. Het maakte haar licht aan het lachen, hoe bleek ze ook was. "Lekker weertje hé" klonk zijn stem zacht en diep. De stem deed haar lachen. Haar ogen perfect gewend aan de duisternis zag ze zijn donkere haren en zijn ogen glimmen. Langzaam stapte ze naar voren en ging even non-chalant met haar hand door haar haar. Ze glimlachte zachtjes terwijl ze naar voren stapte zodat hij beter te zien was in het zwake maanlicht. "Inderdaad, de naam is Kira, en jij?" Ze glimlachte zachtjes terwijl ze hem recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Damon

Damon


Aantal berichten : 19

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Rang: Gangster
Partner: i don't have place for that

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimeza maa 31, 2012 3:54 am


Just be alone with you darling 33z30qd
​ ​​ ​
terwijl Damon de jonge dame op zijn gemakjes aankeek, Streek hij weer door zijn haren. Hij had geen enkel idee, waarom zijn op een verlaten plaats als deze deed. Natuurlijk moet hij zich afvragen of dat wel veilig was, want soms kan het uiterlijk je missleiden. Dat heeft Damon wel geleerd. even zuchtte hij zwaar. Hij keek weer naar de jonge dame dat voor hem beneden stond. Toen ze nog een ps dichter bijzette kon hij haar nu toch wel wat beter zien, nu hij hier toch lang genoeg zat begon zijn ogen nu toch wel stillaan aan het donker te wennen, zodat hij haar nu schaamteloos beter kon bekijken. Hij moest eerlijk zijn het beviel hem nog wel van wat hij zag. "Inderdaad, de naam is Kira, en jij?" Stelde ze haar voor, dus ze heette Kira hé. De naam paste nog redelijk goed bij haar, moest hij toegeven. Terwijl hij een geamuseerde grijns tevoorschijnt toverde."Damon is de naam." Sprak hij nu vriendelijk en rustig. "Zin om erbij te komen zitten?" Vroeg hij toen rustig terwijl Damon zijn hand uitstak en wachte om te zien of ze die zou aannemen zodat hij haar waarschijnlijk met gemak er ook op kan trekken of dat ze beslist om het zelf te doen. Je hebt soms wel eens van die meiden, die vaak de hulp van mannen niet aanvaarden. Waarom niet daar had Damon geen enkel idee om maar ja. Vrouwen zijn dan ook moeilijk te begrijpen."Wat doe je wel op zo'n verlaten plek als deze hier" vroeg hij toen maar nieuwsgierig terwijl hij rustig afwachte van wat ze van plan was om te doen.

-even geen inspiratie-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimema apr 02, 2012 6:46 am

Terwijl hij een geamuseerde grijns tevoorschijnt toverde lachte Kira vrolijk mee. "Damon is de naam." Sprak hij nu vriendelijk en rustig. "Zin om erbij te komen zitten?" Vroeg hij toen rustig terwijl Damon zijn hand uitstak en wachte om te zien of ze die zou aannemen zodat hij haar waarschijnlijk met gemak er ook op kan trekken of dat ze beslist om het zelf te doen."Wat doe je wel op zo'n verlaten plek als deze hier" vroeg hij toen maar nieuwsgierig. Met een zelfverzekerd lachje nam ze zijn hand aan en liet zichzelf met een beetje hulp van hem omhoog heisen tot ze naast hem zat. Zacht glimlachte ze naar hem terwijl ze zachtjes haar haar uit haar gezicht streek en hem beter aankeek. Een zachte glimlach streek over haar gehele gelaat. "Well.. Volgens mij is het een betere vraag naar jou kant toegerricht denk je niet? Sinds dit mijn gebied is, en ik hier nog wel de Right Hand ben." Haar glimlachje werd breder terwijl ze hem recht aankeek. Haar hand lag nog in de zijne. Misschien per toeval, maar voor haar was niets toeval. Voor haar was elk detail uitgedokterd en gepland. Deze ontmoeting, zou haar heel wat voordelen op kunnen leveren in har nieuwe wereld. Een wereld die zij zou creëren en zij zou overheersen. Een wereld waarin hij een slaaf aan haar zou zijn en iedereen haar zou vereeren. Zachtjes hief ze even haar hand en pakte zijne mee. Legde hem zachtjes op haar knie en glimlachte even. Met haar vinger streek ze over de lijnen die zijn hand af tekende en keek hem weer recht aan. "Ik zou je zo kunnen vermoorden, zo simpel en snel. Ik heb de wapens, de kracht. En weet je waarom ik het niet doe?" Zachtjes begon ze weer breder te glimlachen. "Je bent zo.. Interesant." Breder begon ze weer te lachen terwijl ze haar andere hand op zijn wang legde. Haar ogen keken hem geïntereseerd en met een klein glimlachje aan terwijl ze zo in stilte bleef zitten. Onder het licht van de maan.

Guess wat Kira gaat doen met Damon:

x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Damon

Damon


Aantal berichten : 19

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Rang: Gangster
Partner: i don't have place for that

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimema apr 02, 2012 8:18 am


Just be alone with you darling 33z30qd
​ ​​ ​
Damon keek Kira rustig aan met zijn bruine ogen en wachtte geduldig af. Op dit moment kon hij niet echt een hoogte van haar krijgen, maar dat komt nog wel. Als hij genoeg geduld zal hebben zal hij het waarschijnlijk wel zien. Uiteindelijk nam ze toch zijn hand waardoor hij even geamuseerd grijnsde en hij trok haar lichtjes op omdat ze zichzelf ook nog omhoog ging dus hij moest helemaal geen moeite doen voor haar. Toen hij naast haar ging zitten keek hij even naar beneden waar ze nog maar juist daarstraks had gestaan, maar draaide toen zijn hoofd naar haar om en keek recht in haar ogen, die iets van violet achtige kleur had. "Well.. Volgens mij is het een betere vraag naar jou kant toegerricht denk je niet? Sinds dit mijn gebied is, en ik hier nog wel de Right Hand ben." Hoorde hij haar zeggen waardoor hij even verbaasd zijn wenkbrauw optrok. Een right hand dan nog. Intersant moest hij toch wel toegeven."Ik zag geen bordje, ik hoop dat ik je nergens mee heb gestoord" Begon hij rustig en grijnsde lichtjes geamuseerd.. Hij voelde nog steeds haar hand die zo soepel in die van hem lag, en hij moest eerlijk zijn hij vond dat zelfs helemaal niet erg. Even keek hij naar de handen die in elkaar verstrengeld lagen daarna keek hij even naar de maan die een zachte gloed gaf. Damon voelde hoe ze haar hand samen met die van hem omhoog trok en legde toen uiteindelijk op haar knie. Ze volgde zijn lijnen van zijn hand waardoor de grijns op zijn gezicht groter werd en zijn ogen juist bereikte. "Ik zou je zo kunnen vermoorden, zo simpel en snel. Ik heb de wapens, de kracht. En weet je waarom ik het niet doe?" Zachtjes begon ze weer breder te glimlachen. "Je bent zo.. Interesant." Hoorde Damon haar zeggen waardoor hij het niet kon laten en toch even stilletjes begon te lachen. De zachte aanraking van haar hand op zijn wang voelde goed aan, waardoor hij met zijn vrije hand op die van haar legde die op zijn kaak lag, nam die toen vast."Dat zijn mooie woorden voor zo'n mooie dame als jij,Kira" Fluisterde hij terwijl hij haar hand kuste"Net als die speciale ogen van jou" Vervolgde hij terwijl hij haar diep in de ogen keek. "Ik herrinner me trouwens niets intersants aan mij hoor" Sprak hij rustig terwijl zijn ogen even naar haar lippen gleden maar toen weer naar haar prachtige ogen gingen en daar bleven hangen.

-doden, nee waarschijnlijk niet Xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimema apr 02, 2012 7:55 pm

Hij legde zijn vrije hand op haar hand die op zijn kaak lag en nam die toen vast."Dat zijn mooie woorden voor zo'n mooie dame als jij,Kira" Fluisterde hij terwijl hij haar hand kuste "Net als die speciale ogen van jou" Vervolgde hij terwijl hij haar diep in de ogen keek. "Ik herrinner me trouwens niets intersants aan mij hoor" Sprak hij rustig terwijl zijn ogen even naar haar lippen gleden maar toen weer naar haar ogen gingen en daar bleven hangen. Zachtjes glimlachte ze even. Voor iedereen die haar zou kennen zouden ze weten dat die glimlach veelste ontschuldig was voor haar ware natuur. Voor haar monsterlijke kille hart wat niets en dan ook niets toeliet qua liefde of warmte. Dit was enkel allemaal een deel van haar plan, was het niet deze jongen die nu de pech had, was het de eerstvolgende geweest. Hoewel ze toch lichtelijk blij was dat hij het was geworden. De glimlach die haar lippen sierde leek zo oprecht, maar oprechtheid was o zo gevaarlijk bij haar. "Echt niet Damon?" Ze glimlachte zachtjes en bijna sarcastisch toen ze zich bedacht hoe elk lid van de Silver Shots haar aan zouden kijken als ze haar hier zo zagen zitten. De Kira die hun kende was enkel koud, hielt van bloed en had Damon al lang al in drieën gesplitst voor op hun gebied komen. Wel.. Die Kira was zij ook. Maar ze was erger dan dat. Wist hoe ze gevoelens moest manipuleren en wist alles te gebruiken om mensen haar te laten volgen. Angst, haat, wraak. Maar ook pure blinde liefde voor haar. Ze aanbeden haar, want zij gaf hen wat ze wouden. En niemand zou zich tegen haar keren. Degene die dat deden.. Overleefde het niet. Zo simpel was haar eis. En men zou haar eis opvolgen. Zachtjes glimlachte ze terwijl ze hem onderzoekend aankeek. "Damon.. Heb je nooit wat over me gehoord?" Langzaam en bijna schuldbewust draaide ze haar hoofd weg. "Ik word afgespiegeld als een monster over heel Londen.. Onterecht of misschien toch terecht." Zachtjes zuchtte ze en na een kleine stilte draaide ze haar hoofd weer terug en keek hem recht aan. "Ik ben geen monster, ik heb enkel plannen, plannen die ons allen groot maken.. Maar ik heb hulp nodig." Zachtjes glilmachte ze terwijl haar hand van zijn wang op zijn schouder gleed waar ze even met haar vinger over de stof gleed van zijn shirt. "Jij wil me zeker niet helpen hé?" Haar glimlachje werd iets breder waarna ze haar hand rond zijn nek legde. Hij zou het niet voelen. Zou er niets van weten. Maar een fout antwoord en zijn nek zou gebroken zijn. Niets in haar ogen verraadde dat. En hij zou de aanraking nog leuk vinden ook. Het was zo simpel om met mannen hun gevoelens te spelen. En hem voor je te winnen om hem vervolgens als je eigen slaafje te kunnen gebruiken. Diep en recht bleef ze hem aankijken terwijl ze zachtjes dichter bij hen kwam. Tot haar voorhoofd bijna de zijne raakte en ze met een klein glimlachje weer naar achteren kwam om zijn reactie af te wachten. Te pijlen of hij haar aanbod accepteerde of afwees en zou vertrekken naar het land der doden. Zachtjes kneep ze in zijn hand terwijl ze lievelijk glimlachte naar hem.


See the hamenahness:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Damon

Damon


Aantal berichten : 19

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Rang: Gangster
Partner: i don't have place for that

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimezo apr 08, 2012 5:24 am


Just be alone with you darling 33z30qd
​ ​​ ​
Terwijl hij daar zo zat keek hij haar rustig aan. Naar die speciale violet kleurige ogen. Je zag dat nu ook wel niet zo vaak en Kira stond daar nogthans wel mee. De maan die een klein beetje licht gaf was niet genoeg om de hele skatepark licht te geven maar dat was ook niet echt helemaal zo erg. Langzaam liet Damon weer zijn bruine ogen naar die van haar glijden toen hij merkte dat ze weer iets zou zegge."Damon.. Heb je nooit wat over me gehoord?" Langzaam en bijna schuldbewust draaide ze haar hoofd weg. Even grijnsde hij. Ja over de Kira had hij wel veel gehoord "Ik word afgespiegeld als een monster over heel Londen.. Onterecht of misschien toch terecht." Zachtjes zuchtte ze en na een kleine stilte draaide ze haar hoofd weer terug en keek hem recht aan. "Ik ben geen monster, ik heb enkel plannen, plannen die ons allen groot maken.. Maar ik heb hulp nodig." Zachtjes glilmachte ze terwijl haar hand van zijn wang op zijn schouder gleed waar ze even met haar vinger over de stof gleed van zijn shirt. "Jij wil me zeker niet helpen hé?" Haar glimlachje werd iets breder waarna ze haar hand rond zijn nek legde. Dus ze had plannen? Interesant. Even dacht hij over haar woorden na. Welke plannen zouden dat zijn? En wat heeft hij daar mee te maken. Damon had wel zo het gevoel dat als zij, Kira plannen zou maken het geen kleintjes waren maar grote waardoor andere mensen er zeker wel iets op zouden van zeggen. Maar wilde hij daar wel iets mee te maken hebben? Zou hij het riskeren wat als die plannen ervoor zorgde dat hij ergens de dupe voor zou zijn. Toen ze haar hoofd dichter naar die van hem bracht waardoor haar lippen maar enkele millimeters van die van hem waren verwijderd en hij haar warme adem over zijn gezicht voelde strijken, moest hij toegeven het had wel effect. Kira trok zich toen terug om te zien wat zijn antwoord was. Damon moest er niet lang meer over nadenken."Voor jou doe ik alles...." Begon hij met een charmante grijns."Maar je hebt me nu wel nieuswgierg gemaakt...Wat zijn die plannen wel waar je mij bij nodig zou kunnen hebben" Ja hij was nieuwsgierig.

-Wat inspiloos voor het moment *.*-
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira


Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitimedi apr 10, 2012 8:29 am

."Voor jou doe ik alles...." Begon hij met een charmante grijns."Maar je hebt me nu wel nieuswgierg gemaakt...Wat zijn die plannen wel waar je mij bij nodig zou kunnen hebben" Ze begon zacht te grinniken terwijl ze hem recht aankeek. Haar ogen hadden iets.. Gevaarlijks maar toch altijd zo aantrekkelijks. Ze had hem zo ver, die eerste woorden voor hem hadden haar al overtuigd. Tom had nieteens macht over zijn eigen mensen. En dat zou betekenen dat hij neit zou weten wat hem zou overkomen als Kira eenmaal haar plan zou uitvoeren, wetend dat hij de volgende zou zijn. Ja daar ging het haar allemaal om. Macht, en ze zou haar macht krijgen. Had hij nee gezegt was Tom en Morsmodre nu een lid kwijt. Maar hij zou haar helpen. En dat was maar goed ook. Ze glimlachte zachtjes terwijl ze haar mond naar zijn oor bewoog. Zachtjes glimlachte ze nogmaals waarna ze begon te spreken. "Silver Shots zal een nieuwe leider krijgen. Londen zal een nieuwe heerster kennen, en na Londen, Engeland, en na Engeland.. De wereld. Ik heb jou nodig Damon.. De wereld heeft ook een heerser nodig." Langzaam haalde ze haar hoofd weer van de zijne weg en keek hem recht aan. Ze glimlachte zachtjes terwijl haar hand nogmaals over zijn wang gleed. Haar ogen zacht en eerlijk keken hem recht aan. Leken elke reactie van hem te doorgronden. Zachtjes glimlachte ze terwijl ze hem aankeek. Zou hij er zo in trappen, in haar ogen die zo eerlijk leken? Ze glimlachte zwakjes terwijl ze hem aankeek. Ze had zo iemand als hij nodig, om haar zo ver te krijgen, daarna maakte ze een einde aan zijn leven, maar dat was iets waar hij nogn iets van hoefde te weten. Voor nu moet hij in de waan leven dat hij de machtigste man zou worden die er bestond, naast haar. De grap!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teenage-maffia.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Just be alone with you darling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just be alone with you darling   Just be alone with you darling I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just be alone with you darling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;; SILVER SHOTS :: ;; GROUND :: ;; SKATE PARK-
Ga naar: