Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

This place is nothing like hell, it's worse..

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Where is his friend??

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ryan

Ryan

Aantal berichten : 79

Character sheet
Leeftijd: 21
Rang: Gangster
Partner: I'm married to the music. For better and for worse.

Where is his friend?? Empty
BerichtOnderwerp: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 8:12 am

Where is his friend?? 20z9x7o

Looking for a friend...

Heey,
ik zoek naar een vriend voor Ryan. Het liefst iemand die hij al langer kent. Het maakt mij niet zo heel veel uit wat voor karakter hij heeft en hoe hij heet. Misschien is het wel handig dat hij een klein beetje dezelfde geschiedenis heeft, of een punt heeft waar hij Ryan heeft kunnen ontmoeten. Het liefst zoek ik een mannelijke vriend waarmee hij een beetje lol kan trappen en waar hij goeie zaken mee kan doen. (Dus echte vriendschap)
Opzich is een meisje ook goed, alleen dan kan het misschien zijn dat er wat meer tussen hen speelt dan alleen vriendschap.

even op een rij:
- Iemand die hij al langer kent (dus niet net ontmoet maar zeg maar 2-3 jaar kent)
- Karakter / naam maakt mij niet uit.
- ongeveer zelfde leeftijd.
- het liefst mannelijk, maar vrouwlijk kan ook.

Eisen:
- normaal nederlands
- redelijke post
- redelijk normaal online is ook wel leuk xD
- voorbeeld post mag je hier neer zetten of naar mij pm'en!

'Cause we are broken
What must we do to restore Our Innocence?

Laatst aangepast door Ryan op di maa 20, 2012 8:32 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira
Admin
Kira

Aantal berichten : 361

Character sheet
Leeftijd: 17 Years of a burning hell
Rang: Right Hand
Partner: Love is for weak, a bullet for the strong, fear me!

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 8:13 am

Melo zou kunnen misschien?
Ze is zijn leeftijd en heeft vroeger ook bij de Silver Shots gezeten ^^
https://teenage-maffia.actieforum.com
Ryan

Ryan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 8:17 am

that would be nice!!

dat lijkt me leuk dan ja!! Kan je misschien wel een klein stukje schrijven dat ik ongeveer weet hoe je schrijft?? (Hoeft geen hele lappe tekst te zijn gewoon paar regels xD)
Kira
Admin
Kira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 8:17 am

Is goed, doe ik zo ^^
Kira
Admin
Kira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 11:38 am

Met een zuchtje legde Melodie de moviel weg. Zachtjes sloot ze haar ogen en liet zich achterover zakken in de stoel. Jup niemand was er blij mee met dat zij hier was. Inclusief zijzelf. Dat bracht haar weer op een ander onderwerp in haar hoofd. Want hoe lang geleden was ze hier vertrokken de bedoeling om nooit meer terug te komen? Het was al zo lang geleden. Als ze geen perfect geheugen had zou de brunette zich er absoluut niets meer van herrineren. MAr dat deed ze wel. Melo wist alles nog. Elk verraad en elk pijnlijk dingetje. Tot en met.. Ryan. Ze had zichzelf verboden om aan zijn naam te denken. Hij de enigste wie ze ooit als vriend had kunnen zien. Maar hij zou haar niet meer herkennen. De tijd had haar beschadigd achtergelaten. En het beste was om door te gaan. Verder als ooit tevoren. Langzaam greep ze met haar hand naar haar prive mobiel. Zocht het nummer op wat ze er nog niet lang geleden in had gezet en liet hem drie keer over gaan. Net toen ze wou ophangen hoorde Ze hoe de mobiel werd opgepakt en een scheinbaar licht opgewekte stem begroette haar. Zonder er veel naar te luisteren zuchtte ze even en zette zichzelf daarna over de blokkade van het niet vertrouwen van deze jongen. " Raven, ik heb je nodig, waar spreken we af."[/b] Met die woorden sloot ze opnieuw haar ogen en wachtte geduldig op het antwoord. Ja, Raven kon dit regelen. Al kom ze hem niet vertrouwen, hij was de enigste die er achter kon komen of Ryan nog leefde.

Zoiets~
Ryan

Ryan

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitimedi maa 20, 2012 11:57 pm

Yups is prima!!

dat moet leuk worden!!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Where is his friend??   Where is his friend?? I_icon_minitime

Where is his friend??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: ;; GENERAL :: ;; ACCOUNTSTORY :: ;; ACCOUNTMARKET-
Ga naar: